شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سرماخوردگی

1391/10/17 15:30
نویسنده : مامان سوده
417 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سیب گلاب مامان!متاسفانه چند روزه که هم من و هم تو حال خوبی نداریم.امروز دوباره باید ببرمت دکتر.خودم هم امروز انقدر حالم بد بود که نتونستم برم سر کار .الان هم فقط بخاطر دوست گلم مامان محمد باقر گل امدم وب با اینکه تا حالا ندیدمش ولی خیلی دوستش دارم.وقتی دیروز پیامشو دیدم خیلی خجالت کشیدم وامدم تا مطلب بذارم.واقعا دوست دارم یک روز از نزدیک ببینمش.ارام جان اگه مطلبمو خوندی برای من و گل پسرم دعا کن زودتر خوب بشیم عزیزم.دوستت دارم خیلی زیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پلاک 110
17 دی 91 15:39
.........................★ ......................★★ ...........................★ ......★.....................★ .......★...........★★★ ........★.........★......................★ .........★...........★...................★ .★.....★........★★....................★ ....★★...............★................★★ ..............................★★★★★.......★★ ....★.★
علامه کوچولو
17 دی 91 19:13
سلااااااااااااااااام عزیزم
چرا خجالت مادر؟بابا مارو شرمنده نفرمایید گناه داریم
در مورد دوست داشتن در عین حال که نظر لطفته باید بگم دل به دل لوله کشیه ما هم ارادت داریم فراوون
انشاءالله زودی خوب شین و پر انرژی و قبراق دوباره مطلب بذارین و ماهم لذت ببریم


سلام عزیزممممممممممممممم.انشاالله از دعای شما دوستان گل.
مهرنوش مامان مهزيار
18 دی 91 9:01
عزيزم انشاا... زود زود خوب ميشيد مثل هميشه سالم و سرحال


ممنون عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
18 دی 91 9:27
ایشالا هم خودت هم سیب گلابت به زودی خوب شین


فدات بشم شقایق گلممممممممم