شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی گلم و شرک و انگری بردز!

1391/10/11 0:56
نویسنده : مامان سوده
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ابنبات مامان!بالاخره بعد از کلی گذشت و گذار ما موفق شدیمعروسک مورد علاقه نازنین پسرو بخریم و اون کسی نیست جز:شرک!

اما عشق شما به انگری بردز هم جالب بود و ما این عروسک روتهیه کردیم البته انگری بردز فراوان بود و شرک کمیاب !حالا فقط مونده بن تن!من نمیفهمم چه جذابیتی اینها برای بچه های الانی دارند!!!!ولی بخاطر اینکه من عاشق تو هستم و دوست ندارم ارزوی چیزی تو دل کوچکت باشه برات خریدم عزیزم.امیدوارم از داشتنشون لذت ببری گل قشنگم.

متاسفانه امروز دکتر گفت انتی بیوتیک باید ادامه پیدا کنه و گفت هنوز تو گوشت مایع جمع شده خدا خودش به خیر بگذرونه تو زودتر خوب بشی و من از نگرانی در بیام عزیزم.

و اما چند تا عکس از اسباب بازیهای مورد علاقه گل پسر در ادامه مطلب است که من یک روش جدید یاد گرفتم ازت عکس بگیرم دیدی من از خودت ناقلاترممممم!!!!روش جدید اینه که من دوربینو زوم میکنم روت و دیگه نمیگم به من نگاه کن چون لج میکنی و روتو برمیگردونی!!!بلکه بجای نگاه به کادر دوربین تو صورت تو نگاه میکنم و باهات حرف میزنم تو هم با عرض معذرت گول میخوری و همینجوری بود من تونستم چند تا عکس بگیرممممممم!!!

و اما عکسهای گل پسر قند عسل:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشقتم یک دنیا و میبوسمت یک دنیا.عمرمی.جونمی.نفسمی.تمام زندگیمی .عزیزترینم دوستت دارم.انشاالله هزار سال زنده باشیییییییییییییییی!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:22
ای جااان چقدر اسباب بازی قشنگ
مامانی با جشن قدم امیرمهدی آپم


وایییییییییییی مبارکه مبارک امدمممممممممممممم!!
مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:26
عزیزم آدرس وبلاگ امیرمهدی رو اشتباه گذاشتی باز نمیشه
مهرنوش مامان مهزیار
11 دی 91 8:10
ای مامان شیطون عروسک هات هم خیلی خوشگلن امیر مهدی عزیز. مبارک
علامه كوچولو
11 دی 91 9:02
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوريد؟خوبين ؟ پسرم چطوره؟


سلام به روی ماهتتتتتتتتتتت!کجاییییییییییییی بابا دق مرگ شدمممممممممممممممممممممممممم!!!
علامه كوچولو
11 دی 91 9:03
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااي چه عروسكهاي قشنگي چه اسباب بازيهاي نازي چه مامان مهربوني چه پري چه دمي عجب پايي


واییییییییییییییییییییییییییی!!!صبر کن که اومدمممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!
علامه كوچولو
11 دی 91 9:04
الاهههههههههههههي من فداش بشم چرا خوب نشده؟سوختگي باباشون چي شد؟بهترند؟


خدا نکنه نمیدونم چرا مریضیش طولانی شدهدکتر میگه به خاطر مهده.باباش بهتره عزیزم ممنون
علامه كوچولو
11 دی 91 9:05
ولي خودمونيم ها نميدونم چرا ازين شخصيتهاي خارجي اصلا خوشم نمياد
بجاش بتوني چيزهاي ديگه اي بگيري كه وابسته فرهنگ اون وريه نشن بهتره
البته ببخشيد دخالت كردم


خواهشششششششششششششششششششششششش میکنممممممممممممممم !!!همه جا پر شده از این عروسکها و بچه ها ناخواسته وابسته میشن عزیزم.
علامه كوچولو
11 دی 91 9:06
ولي اون پيشيه خيلي ناز بود من عاشقش شدم
اما بابا ي محمدباقر اجازه نميده بخرم


من عاشق همه نوع گربه ای هستمممممممممممممممم!!!!!!چه طبیعی و چه مصنوعیییی!!چرا اجازه نمیدهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علامه كوچولو
11 دی 91 9:06
هههههههههههههههه ديدي من پرحرفترم


این چه حرفیه؟؟؟؟!!!!خدا مرگممممممممممممممم بدهههههههههههههههههههههههه!!!
علامه كوچولو
11 دی 91 9:07
الانه كه با لنگ كفش بندازيم بيرون
نه نه ننداز رفتم


نخیرم الان خودم میام اونجاااااااااااا امدمممممممممممممممممممممممممممممممم!!!!
علامه كوچولو
11 دی 91 9:07
داااااااااااااااااااااااااالي


امدمممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!!!
مامان آروین
11 دی 91 22:24
سلام عزیزم خدا بد نده
ایشالا هر چه زودتر حالت خوب شه آروین منم بدجوری سرما خورده این بچه ها که مریض میشن آدم دلش میگیره ایشالا که همیشه تندرست و سلامت باشن
عروسکات هم خیلی قشنگه مبارکه



سلام عزیزم خدا نکنه اروین عزیزم مریض بشه خدا مرگم بده نازنینم مریض نباشه انشاالله همه بچه های گل خوب باشن
مامان آروین
11 دی 91 22:54
خدا نکنه دوست عزیزم
زمستون تموم بشه خیلمون راحت میشه نه از بارون خبریه نه برفی میاد که دلمون خوش باشه فقط سرماست و سوزش
راستی ارمنی نیستیم حضرت عیسی هم نماد کامل یکی از اسوه های بشریت هست که خداوند معرفی کرده و مورد توجه و احترام ما هستند برا همین اون پست رو گذاشتم


واقعا درست میفرمایید عزیزم.جسارت منوببخشید عزیزم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
12 دی 91 0:39
سلام. اوامر اجرا شد.


سلام عزیزم ممنونم
مامان امیر مهدی
12 دی 91 2:43
ممنون گلم که اومدی پیشمون


@};
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 دی 91 15:01
واااااااااااااااییییییییییییییییییی منم عاشق شرکم
خیلی باحاله
خب امیر مهدی مثل منه... به خالش کشیده دیگههههههههههه
مبارکت باشه خاله جونی


فدات بشم شقایق گلم با اسم قشنگت عزیزم .ارشان نازمو ببوس عزیزم.
مامی طاها
12 دی 91 16:32
به امیر مهدی چقد اسباب بازی داره چه عروسکایه رنگارنگی دوست خوب مون شرک هم که هست
ماهم اپدیتیم بیا


امدممممممممممممممممممممم
امیر مهدی و عمی
12 دی 91 16:49
سلام
باریکلا مامان باهوش
مبارکشون باشه


سلام گلم ممنون عزیزم