شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دوستهای امیر مهدی جانم

1391/9/29 10:05
نویسنده : مامان سوده
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر قند عسل مامان!بستنی من امروز تصمیم گرفتم عکس چند تا از دوستهای گل نی نی وبلاگی تو برات بذارم تا همیشه عکسهای قشنگشونو تو وبلاگت داشته باشی نازنینم:

اولین عکس مال محمد باقر نازنینه که من خودشو مامانشو خیلی دوست دارم محمد باقر نازم زنده باشی انشاالله عزیزم:

 

 

 

دو تا عکس بالایی رو خیلی دوست دارم و این عکس زیری هم عکس منتخب مامان گلشه:

 

 

و اما عکس اروین عسلی گل و مامانی که عاشق صورت ماهش هستم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و در اخر هم محمد ارشان گل که هنوز نی نیه و وقتی من کارهاشو که مامانی گلش براش مینویسه رو میخونم یاد امیر مهدی عزیز خودم می افتم و تمام کارهاش شبیه گل پسر منه  و خیلی دوستش دارم :

 

 

 

و در اخر هم عکس تمام زندگی مامان امیر مهدی گلم:

 

 

 

 

از خدا میخواهم که تو و تمام دوستهای گلت همیشه سالم و شاد باشید عزیزم و به بالاترین جایگاههای مادی و معنوی برسید .دوستتون دارم و یک بوس گنده تقدیم همه تون میکنم.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
28 آذر 91 21:13
ممنون عزیزم
فدات شم
خدا خانواده مهربون شما رو هم حفظ کنه و همیشه سالم و پر نشاط باشید




مهرنوش مامان مهزیار
29 آذر 91 9:32
سلام عزیزم . وبلاگ جالب و خوبی دارای من امروز از طریق وبلاگ ارشان با شما آشنا شدم با افتخار لینکتون کردم.


سلام عزیزم لطف دارید منم لینکتون کردم
علامه كوچولو
29 آذر 91 10:03
در كاسه غير پسته خندان نديده اند بادام تلخ درد يتيمان نديده اند گفتند نيست از شب يلدا درازتر پيداست كه شام غريبان نديده اند شهادت سه ساله نازدانه آقا رو تسليت ميگم التماس دعا
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 آذر 91 23:02
ای جونم به این دوستای خوشگل
پسمل من از همه کوچولوتره


قربونش برم الهییییییییییییییی!