شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یلدات مبارک عزیزم

1391/9/28 0:39
نویسنده : مامان سوده
408 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی عزیزم:همه لحظه های پایانی پاییزت پر از خش خش ارزوهای قشنگ...در اغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار ارزوهایت!

کارت پستال تبریک شب یلدا

پاییز ثانیه ثانیه میگذرد یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت ارزوهای خوب دارد.

عمرت یلدایی دلت دریایی روزگارت بهاری!یلدات مبارک عزیزترینم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان معصومه
28 آذر 91 1:28
سلام یلداتون مبارک با ما دوست میشین ؟با اجازه لینکتون کردم وبلاگ قشنگی دارین


سلام یلدای شما هم مبارک.چرا که نهههه!ممنون لطف دارید عزیزم.
علامه كوچولو
28 آذر 91 7:53
يكي بود يكي نبود
دل من تنگ تو بود
اين نظر بهونه بود قصد من ياد تو بود

حال پسرم چطوره؟


سلام عزیزم ممنون از مهربونی و محبتت خیلی دوستت دارم داره کو اموکسی کلاو میخوره هفته دیگه باید برای معاینه بره اگه خوب نشد ازیترو مایسین بخوره

پویا تم
28 آذر 91 10:03
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
مامان آروین
28 آذر 91 15:02
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار

سلام عزیزم من چند روزی خونه نبودم امروز کامنت شما را دیدم
شما خیلی به آروینم لطف دارید اشکالی نداره
ما هم امیر مهدی جان را خییییلی دوست دارم

یلدای شما هم مبارک ممنون عزیزم

شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:18
یلداتووووووووووووووووووووون مباااااااااااااااااااااارک


یلدای شما هم مبارک عزیزم
علامه کوچولو
28 آذر 91 17:43
سلام عزیزم
صاحب اختیارین خانومی هرکدوم رو که دوست دارین بردارین


سلام به روی ماهتتتتتتتتتتتتتتتت!مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ني ني شكلك
29 آذر 91 0:46
به آخر پاییز پاییز رسیدیم،همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!
روی تختت امشب،
بشمار تعداد دلهایی را که به دست اوردی
بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستات نشاندی
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود،تو چقدر سبز بودی؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم!!

یلدا یعنی یادمان باشد زندگی انقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت یلدایتان مبارک!