شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اوتیت

1391/9/27 1:07
نویسنده : مامان سوده
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام عمر و نفس مامان.الهی بمیرم نتیجه گوش درد دیروز این بود ببرمت دکتر و بلاخره تشخیص اوتیت برات گذاشته شد .الهی دردت به جونم مامان بعد از 8 روز سفکسیم خوردن باید ده روز کواموکسی کلاو بخوری .و دوباره بری دکتر. دکتر گفت بخاطر مهدکودک بوده و الان شایع شده عزیزم درمان اوتیت خیلی سخته و من نگرانم عزیزم .از خدا میخواهم زودتر خوب بشی عزیزترینم این عکس رو در حالی گرفتم که شما گل پسر ناراحت بودی و گوشت درد میکرد عزیزم از خدا میخواهم که هر چه زودتر خوب بشی خیلی ناراحت و خسته و بی حوصله ام .خدایا کمکم کن.دوستت دارم مامانی گلم. کاش تمام دردهای دنیا مال من بود و تو دردی نداشتی نفسم .کاش مرده بودم و تو اوتیت نمیگرفتی عزیزم .مامانی گلم از خدا میخواهم که همیشه سالم باشی عزیزترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه كوچولو
27 آذر 91 9:07
خدانكنه نباشي چرا اينطوري بي تابي ميكني
انشاءالله زودي خوب ميشه بچه اس ديگه يه روز مريض ميشه يه روز بد قلق ميشه يه روز.....اما خودت بايد خوب و بانشاط باشي تا بتوني تقويتش كني
باااااااااااااااااااااااشه


خدا حفظت کنه عزیزم .التماس دعا.من عاشق امیر مهدی ام تحمل درد و رنجشو ندارم .طاقت بیماریشو ندارم....
مامان حسناسادات
27 آذر 91 14:06
خصوصی
سپیده
27 آذر 91 15:15
سلام سوده جان. دستور کار به انگلیسی بود که نیازمند زمان برای ترجمه کردنشه http://koodakeman91.niniweblog.com/
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:20
ای جان دل خاله
زودی خوب شو مامانی انقدر غصه نخوره


انشاالله