شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

علایق پسر مامان

1391/9/25 20:26
نویسنده : مامان سوده
509 بازدید
اشتراک گذاری

عکس | تصویر | عکس زبیا | تصویر زیبا | گربه | گربه ها | گربه ی زیبا | عکس زیبای گربه | تصویر  زیبای گربه | عکس خوشگل گربه | تصویر خوشگل گربه | گربه های دیدنی | عکس ناز گربه | گربه ی ناز | گربه ی ناناز | گربه ی ملوس | پیشی | پیشی ملوس | عکس خوشگل پیشی ملوس | عکس پیشی ها | تصویر پیشی ها | پیشی های خوشگل و ناز | گربه های ایرانی | گربه های خارجی | گربه ی خوشگل | گربه ی زیبا | تصاویر زیبای گربه | عکس تمام گربه ها | عکس خنده دار از گربه | دانلود عکس گربه | دانلود  گربه | سایت عکس | سایت مرجع عکس

 

سلام مروارید قشنگم!قربونت برم من عزیزم امروز من کشف کردم علت ترس گل پسرگربه سیلوستر تو اتاق بود که میترسیدی ازش و من و بابایی نمیفهمیدیم چون همش میگفتی هاپو و منم میگفتم هاپو نیست!غافل از اینکه ترس اقا پسری از گربه است!اوردم دادمش دستت اولش میترسیدی بعد برات عادی شدو دیگه اصلا نترسیدی خودت رفتی گذاشتیش رو کمد.من هنوز تعجب میکنم پسر شجاع من چطور از یک گربه الکی ترسیده!خلاصه خدا روشکر این مشکل برطرف شد. عزیزم امروز عصر همش  گفتی گوش درد!همش گریه و گریه .نمیخوابیدی و بهانه میگرفتی.تا اینکه سی دی شرک رو برات گذاشتم و عاشقش شدی و از اون موقع تا حالا داری نگاه میکنی عزیزم و کم کم خوابت برد نفسم.عزیز دل مامان عاشق کتاب خوندنتم که میذاری جلوت و بلند بلند هر انچه رو که قبلا برات خوندم از روی شکلهاشون از حفظ میخونی!و من لذت میبرم نازنینم.ماشاالله تمام مسیرها رو هم بلدی هنوز به مجتمع نرسیدیم و بلوار هستیم گریه میکنی و میفهمی داری میریم خونه و وقتی در مسیر خانه عزیز جونت هستیم هم خوب تشخیص میدی نازنینم.قربون هوش و ذکاوتت برم الهیییی !!!عزیزم دامنه لغاتت روز به روز بیشتر میشه تشخیص کلمات سرد و تفاوتش با گرم بالا و پایین و خیلی چیزهای دیگه که قبلا توجه نمیکردی .تو سفره پهن کردن و جمع کردن کمکم میکنی و میدونی باید اسباب بازیهاتو جمع کنی البته هنوز باید ازت بخواهم وقتی نماز میخونم و به سجده میرم عاشق این هستی که بزنی توی کمر مامان!!ماشاالله چه ضرب دستی هم داری گلمممم!!!و یا توی چادر من قایم میشی و مهرمو برمیداری و میذاری جلوی خودت و نماز میخونی.عاشق تبلیغات تلویزیون از نوع کتاب های کمک درسی هستی!!!و حسابی ذوق زده میشی .از برنامه اشپزی سامان گلریز هم خوشت میاید!!نمیدونم چرا!با برنامه عمو پورنگ اروم میشینی و نگاه میکنی و امروز هم که شرک دیدی فهمیدم به کارتون علاقه داری عزیزم.مامانی نازم عاشقتم و برات میمیرم.هزار هزار تا میبوسمت نفسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آذر 91 22:07
سلام سوده جون خوبید امیر مهدی جونم خوبه
ماشالله به این گل پسر که روز به روز شیرینتر میشه الهی قربونش برم بمیرم که از این گربه میترسیده بعضی وقتها نمی دونیم بچه هامون از چی هست که گریه می کنن مثل شکستن دست محمد رضای من که گریه می کرد نمی دونستم
راستی امیر جون خوب شده عزیزم ببخشید من از طریق گوشیم میومدم ولی کد ایمنی نداشت که نظربزارم ولی وقتی خوندم امیرم مریض شده خیلی ناراحت شدم می خواستم بهت زنگ بزنم بخدا وقت نشد یعنی امروز خونه نبودم صبح هم که گفتم حتمآسر کارباشید به هر حال ببخشید می بوسمتون بهم خبر بده حال امیر مهدی جونو ببینم خوب شده خیلی حرف باهات دارم ولی وقت کمه فعلآ تا بعدبووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود در اسرع وقت باهات تماس میگیرم منم شیفتهام فشرده شده امیرم مریضه بچه های گلتو ببوس عزیزم دوستت دارم.

هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 23:38
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
علامه كوچولو
26 آذر 91 10:04
سلام امير نازم
چطوري ؟بهتر شدي عزيزم؟
پيشي كه ترس نداره پسرم
نمازت قبول آاااااااااااقا
پس قراره اشپز هم بشي
خوش بحال عروس خانوم آينده


سلام خاله گل و مهربونم ممنون خاله کمپوتهاتون خیلی خوشمزه بود اونا رو که خوردم خوب شدم!محمد باقر گلو از طرف من یک بوس گنده بکنین.
علامه كوچولو
26 آذر 91 10:05
اگه اميرم خوب شده اينا رو بهش بدين



واییییییییییییییی به چه گلهای قشنگی چه بوی خوبیییی.پس من چیییییییییییی!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
علامه كوچولو
26 آذر 91 10:06
اگه هم هنو يه كوچولو كسالت داره اين كمپوت بوس ها رو بدين حتما خوب ميشه



به چه کمپوت خوشمزه ای بود واییییییییی دست خاله درد نکنه.پس من چییییییییییییییی!!!؟؟؟
سپیده
26 آذر 91 16:00
سلام سوده جان. البته چرا که نه. استفاده کنید. در مورد کیک پوشک حالت تزیینی داره و برای جشن سیسمونی استفاده می شه. به عنوان کادو هم می تونید درست کنید و کسی که تازه مادر شده براش ببرید http://koodakeman91.niniweblog.com/
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:23
ای جان دلم
پیشی که ترس نداره خاله جوووووووووووووووووووون