شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

الا بذکر الله تطمین القلوب

1391/9/24 14:33
نویسنده : مامان سوده
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شکوفه  بهاری مامان.عزیز دلم الهی بمیرم برات مامان امشب دوباره شبکاره.روزها و شبها و تعطیلات و ....سپری میشوند و روزهای عادی و تعطیلات برای من و تو با هم هیچ فرقی ندارن .چون ما اکثر مواقع از هم دوریم عزیزترینم .اما مهم اینه که همدیگه رو عاشقانه دوست داریم وهیچ عشقی تو دنیا بالاتر از عشق یک مادر و فرزند به هم نیست من مطمینم .

دیروز داشتم هویج پوست میکندم به هویج گفتی :خرگوشششششششششش!!!!!!!!!!!!!واییییی مردم از خنده!مامانی اگه تو نبودی چگونه ناملایمات زندگی رو تحمل میکردم چگونه شبها چشمانم رو روی هم میذاشتم و چگونه و  با چه امیدی صبح ها چشمانم رو باز میکردم چگونه نفس میکشیدم چگونه کار میکردم خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو هستی نفس مامان .خدا رو هزار بارشکر میکنم که تو را دارم .تو بالاترین پاداش دنیایی من هستی که خداوند مهربان به من داد.تو حسن افرینشی عزیزم خداوند زیبایی خلقت را با افرینش تو کامل کرده نازنینم "فتبارک الله احسن الخالقین"افرین بر خدا که نیکوترین افریدگاران است...

مامانی عزیزم من یک پرستارم و به شغلم افتخار میکنم و مطمینم که تو هم به من در اینده افتخار خواهی کرد من از خودم برایت تعریف نمیکنم عزیزم وقتی بزرگ شدی حرفه مامان رو خواهی شناخت و خواهی دید که چگونه مامان با وجدان کاری تمام برای بیمارانش تلاش میکنه اما دوست ندارم دنباله رو حرفه من باشی نازنینم چون گر چه اجر ما با خدا خواهد بود اما هستند افراد قدر نشناس و کوته نظری که با سخنان زشت و ازار دهنده دلمان را میشکنند و اینچنین زحماتمان را بر باد فنا میدهند. امیدوارم قدر و ارزش بالایی را در تمامی مراحل زندگی ات کسب کنی نازنینم و همیشه چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی در اوج باشی قشنگم.امیدوارم همیشه سالم باشی و دلت شاد و با یاد خدایت ارام باشد که "الا بذکر الله تطمین القلوب" عزیزم این جمله را مامان همیشه بر بالای برگه های امتحانی اش مینوشت و واقعا زیباترین جمله زندگی ام شد برای همیشه .امیدوارم سر لوحه زندگی تو نیز باشد نفسم.

امیدوارم که روزی تو را در جایگاه وارسته ببینم عزیزم!دوستت دارم یک دنیا عاشقتم یک دنیا و میبوسمت هزار هزار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
24 آذر 91 14:46
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
علامه کوچولو
24 آذر 91 15:07
بی خیال عزیزم
خودت که بهتر میدونی هدفت خدمته نه حرف و تحسین مردم
البته باور کن بعضی ها جدا از سختی کار اخلاق ناجوری دارن که نمیشه گفت فقط مختص پرستارهاست همه جا در همه اقشار و اصناف همه جور ش هست صدتاشون ماه و مهربون مثل شما یکیشون کافیه تا کار بقیه رو خراب کنه
ناراحت نشو عزیزم
مهم اینه که من قدرتو میدونم



واقعا قبول دارم خدا بگم خدا ادمهای بد اخلاق رو چیکارررررررررررر کنههههههههههههههه ابروی ما رو میبرنددددددددددد!!!قربونت برم اهلی من دوستت دارم عزیزممممم