شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

این روزها با شیرین پسرم

1391/9/12 1:35
نویسنده : مامان سوده
304 بازدید
اشتراک گذاری

           شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام سیب گلاب مامان!عزیزدلم امروز بعد از تمام شدن شیفت امدم مهدکودک دنبالت یک پسر خیلی بد که پسر مربی مهدکودکت هم هست اسمش شهراد است وقتی تو داشتی کفشهاتو میپوشیدی بی دلیل تو رو میزددد!!!منم زودی کفشهاتو پوشیدم تا با هم بریم طبق معمول خواستی تاب تاب عباسی و سرسره بازی کنی منم حریفت نمیشم که سریع رفتی نشستی رو تاب پاهاتم میزنی زمین میری عقب خودتو تاب تاب میدی عزیز دلم .میلیه های تاب سرد بودن و میگفتی مامان سرده!قربونت برم نفسم.

120.gif120.gif120.gif120.gif120.gif120.gif

بعد شهراد سریع رفت بیرون حیاط بیمارستان ماشین ها در تردد هستند تو با صدای بلند گفتی شهراد ماشین!!!قربون خودتو و قلب مهربونت برم الهی عزیزم نازنینم.شهراد بعدش دوید تو ابهای کثیف و دوباره تو گفتی شهراد نکن اب اکه!(کثیفه)!قربون تربیت و ادبت برم من همه کسم نفسم.

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

از انجایی که بابایی میخواست بیاد دنبالمونو یک کم طول میکشید تا برسه هوا هم سرد بود من گفتم بیا بریم تو بخش تا محل کار مامانو ببینی البته قبلا هم با اونجا اشنا بودی عزیزدلم.وقتی رفتیم همه عاشقت شدن نفسم همه میگفتند چقدر شما دو تا به هم شبیه هستید!واییییییییی مردم از خوشحالی برای من سعادت بزرگیه که شبیه گل نازی مثل تو باشم عزیزم.میگفتم اسمت چیه ؟سریع میگفتی:امیر منصوری!میگفتم چند سالته؟میگفتی دو!و دوتا از انگشتاتو هم نشون میدادی!!همه میخواستند بخورنت!!!

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

بعد که بابا امد دنبالمون بابایی بردت شهر شکلات تا برای گل پسر شکلات کاکایویی بخره یک شکلات دستت بود و یک اقایی هم امد تا یک چیز دیگه بخره و تو فکر کردی میخواد شکلات تو رو بگیره و گفتی نکنننننن و زدیششش!!مردم از خجالت نفسم!از خنده هم داشتم میمردم چون مرتب میگفتی منه منه(مال منه)!!!!!

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

حیوون های باغ وحشتو روی هم سوار میکنی و بعد کنار هم میچینیشون اگه رو سرامیک باشن میگی سردهههه!!اخ قربونت برم الهیییییییی!!!

من چون عاشق مارک انگری بردز هستم هر چی ببینم برات میخرم تو هم یاد گرفتی میگی مامان انگریز!!

شکلکهای جالب آروین

نفس مامان تازگیها وقتی یک چیزی میخوری میگی :مامان مرسی!و اون موقع هست که من از خوشحالی میخوام بمیرممممم!!!!

حساسیت خاصی به گوشی مامان داری هیچ کس حق نداره دست بزنه بابایی هم گاهی زیادی سر به سرت میذاره و گوشی منو برمیداره اون موقع هست که دیگه باید فاتحه سر و کله اش رو بخونه!!

شکلکهای جالب آروین

نفسم روز به روز داری شیطون تر میشی امروز انچنان وقت بازی پریدی روی سر من که سرت خورد روی استخوان گونه من و کبود شد الانم خیلی درد میکنه و فردا هم باید برم سر کار محمد میگفت به همه توضیح بده که امیر مهدی این کارو کردههه!!!!

شکلکهای جالب آروین

عزیزم من خیلی ارزوها برات دارم خیلی زیاد و امیدوارم بتونم اجراشون کنم از جمله خرید بسته اموزشی برای تو گل پسره که ذهنت اماده بشه نازنینم چون به نظرم هم علاقه داری و هم استعداد.

شکلکهای جالب آروین

عاشقتم ناناز پسر و یک دنیا میبوسمتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یک دنیا خوبی و سلامتی و شادی برات ارزو میکنم نفسم. شبت بخیر خوشگل پسرم

         شکلکهای جالب آروین

 

                           

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهیدمامان فاطمه گلی
12 آذر 91 18:30
سلام خوبید سوده جون امیر مهدی خوبه چقدر ماشالله شیرین زبون شده دلم براش تنگ شده بود الهی که قربونش برم من عاشقشم ببخشید نمی تونم زودبه زود بیام
به زور اومدم پست گذاشتم وتعدادی عکس می بوسمتون


سلام گلم منم خیلی دوستتون دارم و میبوسمتونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان کوثری
12 آذر 91 18:55
سلام عزیزم ممنون اومدی پیشم این تصمیم رو دارم که سفارش خیاطی قبول کنم اما هنوز راه ننداختم چون کمی مراحل داره و باید یه سری چیزا رو آماده کنم به موقع خبرتون میکنم


سلام ممنون عزیزم
علامه کوچولو
12 آذر 91 20:31
جونم
معلومه وروجکی شده واسه خودش


واقعااااااااااااا