شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عکسهای زیبای عزیزترینم در مسابقه محرم

1391/9/11 2:00
نویسنده : مامان سوده
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان درسته که بغیر از خودم کسی بهت رای نداد چون من برات تبلیغ هم نکردم نازنینم .مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید!ولی به نظر من تو عسل ترن و زیباترین کودک دنیایی نفسم انشاالله که امام حسین و ابوالفضل نگهدار وجود نازنینت باشه .این مسابقات سرگرمی هستند خدا کنه تو زندگی واقعی همیشه برنده و نفر اول باشی نازنینم .دوستت دارم یک دنیا و برات ارزوی موفقیت میکنم و چون به نظر من واقعا این عکست سرشار از معصومیته و بسیار هم پر محتواست اونو دوباره هم ویرایش شده و هم ساده برات میذارم امام زمان پشت و پناهت عزیزم.دوستت دارم میلیون میلیون.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
9 آذر 91 14:48
سلام عزیزم من اصلا فکرشو نمیکردم همه دوستان وبم در این مسابقه شرکت کرده باشن کاش میشد به همه رأی داد
ولی به قول خودت این یه سرگرمیه انشاءالله تو زندگیش همیشه اول باشه


انشاالله
شقایق(مامان محمد ارشان)
10 آذر 91 16:39
ای جونم
مامانی من اصلا نمیدونستم همچین مسابقه ای هم هست
واسه امثال من باید گفته بشه وگرنه امیرمهدی که خودش به تنهایی یکه تازه مسابقاته


ممنون گلم
حسينيه علي اصغر
10 آذر 91 16:49
سلام مامان سوده چه پسر ماهي داري ماشاالله
حضرت علي اضر پشت و پناهش
عكس تونو گذاشتم تو وب
ياعلي اصغر


سلام لطف دارید ممنون از محبتتان
امیر مهدی و عمی
10 آذر 91 17:06
سلام بر شما مهربان مامان
ماشااله به پسر نازتون
خوشحال میشم به وبلاگ امیر مهدی ما هم سر بزنید و از نظراتتون با خبرم کنید اگر مایلید لینکتون کنم؟


سلام چشم عزیزم حتما خوشحال میشم
حسينيه علي اصغر
10 آذر 91 17:47
سلام مامان سوده تشريف بيارين و آقا پسرتونو مشهده بفرماييد