شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

چادر نماز

1391/8/7 1:23
نویسنده : مامان سوده
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلای مامانی.علاقه زیاد به نماز خوندنت خیلی خوبه هر وقت نماز میخونم وایمیستی کنار منو نماز میخونی اما یک مشکلی هست حتما باید چادر بپوشی نفسمقهقهه

همیشه هم تو چادر گم میشی.مهر منو هم برمیداری اون وقت من مجبورم رو انگشتام سجده کنم گاهی هم یک مهر یواشکی قایم میکنم تو دستم!چشمک

 

 

 

واییییییی امیر مهدی!امشب کاری کردی که از خجالت مردمممم!من داشتم ناهار فردا رو درست میکردم چون فردا صبحکارم بابایی هم خواب بود ساعت هم با اجازه تون!11:45 دقیقه شب بود!گوشی بابایی هم زیر شارژ بود اون وقت امیر گل شماره یکی از دوستای بابا رو گرفت من دیدم صدای بوق ازاد میاد سریع امدم قطعش کردم اما مگه دوست بابا ول کن معامله بود هی زنگ میزد هی زنگ میزد منم زدم رو سایلنت تا بابا بیدار نشه اخرش پیام دادم ببخشید بچه شماره رو گرفت که دیدم بازم زنگ زد با خودم گفتم این دیگه ول کن نیست تا جواب ندم گوشی رو جواب دادم و علتو توضیح دادم کلی خندید گفت من با محمد کار دارم گفتم الان خوابه!!گفت پس هیچی!خداحافظی کردم با خودم گفتم خوب شد امیر شماره شو گرفت وگرنه یادش نمی امد که با محمد کار داره اونم این وقت شببببب!!!

 

 

دالی موشه!!

 

 

مامانی کمککککک!

 

 

 

 

الله اکبر!

 

 

 

 

 

 

 

خدا حفظت کنه عزیز دلم!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
7 آبان 91 15:08
قربون نماز خوندنت عسلم
وای از دست محمدباقر موقع نماز خوندن باید یه نگهبان کاملا مواظبش باشه
از دست فینگلی مجبورم دیرتر از همه نماز بخونم چه تو اداره چه تو خونه همچی که به مهرها حمله میکنه انگار غنایم ارزشمندی پیدا کرده اگرم مهر رو تو دستم قایم کنم که هیچی از دست ضربه هاش باید تو سجده جان به جان آفرین تسلیم کنم



شقایق(مامان محمد ارشان)
7 آبان 91 18:12
عزیز خاله مگه تو دخملی چادر سر کنی؟

ریحانه مامان نیایش
10 آبان 91 10:43
واااااااااااااااای من عکسهاشو ندیده بودم ماشالله خاله چقدر بزرگ شدی