شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

مرد عنکبوتی

1391/8/7 0:59
نویسنده : مامان سوده
424 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز مامانی .فردا برای همه بچه های مهد جشن تولد میگیرن!جالبه نه!برا همین امروز بعد از شیفتم رفتم برا عسلم لباس بخرم که یک دفعه چشمم افتاد به لباس مرد عنکبوتی و جالب اینجا بود هر وقت از این لباس دیده بودم از بس بزرگ بود از خریدش پشیمون میشدم اما این بار اندازه اندازه بود!الهی مامان قربون قدت بره نفسم.یک لباس هم برا جشنت گرفتم زیاد پسندم نبود اما بالاخره خریدم با لباسهاتم ازت عکس گرفتم البته من هیچ وقت تا حالا موفق نشدم عکس خوبی ازت بگیرم علتشم تو عکسها معلومه از بس شیطونی نفسم .حالا من منتظر میمونم تا شب دامادیت ببینم عکاس میتونه ازت یک عکس خوب بگیره تا من ارزو به دل از دنیا نرم!!!

                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر عسلی در جشن تولد ارش و ارمیتا دخمل و پسر همکارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه مامان نیایش
7 آبان 91 9:41
ان شالله دامادیش خدا کنه بتونه ازش عکس بگیره تا ما هم دو تا عکس از این آقا پسر جیگر ببینیم



علامه کوچولو
7 آبان 91 15:03
واااااای چی همه پست جدید!کی بخونه اینا رو
لباسای پسرمون خیلی هم قشنگه
شب دامادیشم کافیه عروس خانوم یه چپ نیگا کنه هم چی ژست بگیره که نگــــــــــــــــــــــــــــــــــو



ریحانه مامان نیایش
10 آبان 91 10:46
سوده باور کن من عکسهاشو ندیده بودم لباس مرد عنکبوتی شو ببین ماشالله امیر طلا
شنیدم رفته بودید تولد بیچاره خواهرم هم که شیفت بود


طفلک فرزانه.