شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تولد داداش ثنا

1391/8/3 1:37
نویسنده : مامان سوده
315 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

 

سلام نفس مامانی .فردا نی نی خاله مریم و عمو ابوذر به دنیا میاد یک پسر گل مامانی انشاالله سالم باشه و قدمش مبارک. اونا یک دختر هم دارن که اسمش ثناست و تو خیلی دوستش داری عزیزم امسال رفته کلاس اول دبستان.ما هنوز نمیدونیم مامان و بابا چه اسمی برای گل پسرشون انتخاب کردند ولی چون عمو ابوذر برادرش شهید شده و اسمش غدیر بوده حدس میزنیم اسم نینی رو غدیر بذارند.توی همین ماه هم عمه ثنا کوچولو عروسی میکنه .وایییی چقدر اتفاقهای قشنگ می افته تولد نینی.شب شش بچه و عروسی عمه نینی. افرین به این نی نی خوش قدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا
6 آبان 91 10:28
سلام عزیزم .ممنونم اومدی پیشم .عزیزم من چهارماه جلوگیری ندارم و آرزومه باردار بشم اما نشده ؛حتی دارم قرص مصرف میکنم اما هنوز که منتظرم .این غصه هم رو دلم سنگینی میکنه


اومدم پیشت عزیزم