شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر گلم

1391/8/2 1:55
نویسنده : مامان سوده
332 بازدید
اشتراک گذاری

                                     شکلکهای جالب  و متنوع آروین

سلام دسته گلم.هر چی از خوبیهات بگم کم گفتم نفس مامانی. پسر نازم عاشق مسواک زدنی یک خمیر دندان هم برات خریدم که بهش میگی امیر دندان!!!مرتب میخواهی دندوناتو مسواک بزنی .امروز یک کوچولو اندازه گنجشک!!قرمه سبزی خوردی یعنی بعد از چند هفته متوالی غذا نخوردن یک کم غذا نوش جان کردی.نوش جانت باشه عزیزم گوارای وجود نازنینت باشه نفسم.امشب کیفی رو که خونه سازیهات توشونه برداشتی و با خودت مامان بازی میکردی من داشتم از خنده میمردم تا دم در میرفتی و ادای خرید کردنو در میاوردی!!تازه پول هم میدادی!!الهی قربون خرید کردنت برم عمر و نفس مامان امروز بهت گفتم اسمت چیه؟میگی بچه!!میگم نه اسمتو بگو میگی امیر!!قربون اسم قشنگت برم نفسم .دوستت دارم یک دنیا.      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
2 آبان 91 12:51
سلام امیر جونم امیر دندونت خوشمزست