شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

این چند وقت

1391/7/19 8:38
نویسنده : مامان سوده
260 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست پسر بلای من یک روز دیدم نمیتونم با لب تاب کار کنم دکمه های صفحه کلید کار نمیکرد ویندوزش هم که مشکل داشت بردیم ویندوزو عوض کردیم گفتند مشکل سخت افزاری هم داره باید صفحه کلیدش عوض بشه !خلاصه گفتند مشکل هم به خاطر ضربه است که فهمیدیم به خاطر این بوده که گل پسر رو لب تاب بالا پایین پریدههههههههه!!

شکلکهای جالب آروینخلاصه ما موندیم و یک عالمه خاطراتی که نوشته نشد اما پیشرفت گل پسر مامان تو این چند وقت عالی بود خیلی بهتر از قبل صحبت میکنه و جمله بندیش کامل تر شده دیگه پوشک نمیشه و خودش خبر میکنه که این یکی از همه بهتره مخصوصا که شبها جاشو خیس نمیکنه اوایل تو مهد کمی مشکل داشت و با خاله ها رودر بایستی داشت که خدارو شکر مشکل برطرف شداما وضعیت اشتهای گل پسر بدتر شده شیطنت هزار برابر بیشتر غذا هزار برابر کمتر !خیلی از قسمتهای شعر های کتاب داستاناشو از حفظ بلده که من یک قسمتو میخونم خودش کامل میکنه!

سبزو بلندو باریک نشسته روی بوته سیب به گلابی میگه نگاش بکن عموته!این شعر مورد علاقه اش است عموته رو خیلی جالب میگه !

خرگوشه خیلی نازه گوشاش چقدر درازه غذاش چیه؟هویجه هویجه زردو تازه که امیر مامان هویجه رو میگه و بعد خودشو لوس میکنه!

این بچه اهل افریقاست امیر میگه پوست من میگم تنش کمی سیاست موی سرش امیر میگه فیر فیریه(فرفریه!)من میگم دوسش داریم که دوست ماست و همه شعر ها رو با هم همینجور میخونیم و من لذت میبرم لذت لذ ت لذتتتتتتتت!

شکلکهای جالب آرویندوست دارم عشق و امید مامان هر خرابکاری هم بکنی بازم عاشقم عزیزم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ني ني شكلك
19 مهر 91 8:41
امير مهدي جون بيا برات سورپرايز دارم


ممنونننن
ریحانه مامان نیایش
19 مهر 91 11:31
وای سوده جون اومدی ماشالله به امیر مهدی جون خیلی دلم میخواد ببینمش ببوسش از طرف خاله امیدوارم همیشه از زندگی تون لذت ببری


ممنون عزیزم
ناهیدمامان فاگمه گلی
21 مهر 91 21:07
سلام خوبید؟
قربون امیر مهدی گل که ماشالله چه خوشگل شعر میخونه افرین به گل پسر ناز ما