شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

مسافرت

1391/6/23 16:59
نویسنده : مامان سوده
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام گل پسر قند عسل.ما دو روز پیش از مسافرت برگشتیم اول رفتیم مشهد شما گل پسر هم با من و بابایی رفتی حرم من دادمت دست بابایی تا بتونم برم زیارت شما هم با بابیی رفتی زیارت کردی و  من دیدمت که ضریح رو زیارت کردی قبول باشه نفس مامان . ان دومین باره که شما رفتی مشهد نفسم خدا رو شکر هوا هم خیلی خوب بود روز اول حرم خیلی شلوغ بود اما روز بعد خلوت تر بود بعد از مشهد رفتیم اسفراین خونه یکی از دوستای بابایی که یک پسر اندازه تو داشتند مثل تو هم بور بود نفس مامان شما با هم کلی بازی کردید بعد رفتیم توی باغشان که بسیار زیبا بود کلی اب بازی کردی نفسم .بعد حرکت کردیم سمت شمال هر چی جلوتر رفتیم پوشش گیاهی زیادتر میشد و همه جا سر سبز تر و زیباتر میشد واقعا جاده زیبا بود رسیدیم علی اباد کتول و رفتیم ابشار کبود وال متاسفانه در اثر سیل بعضی جاها تخریب شده بود مامان از رفت بالای ابشار من دومین بار بود که میرفتم دفعه اول با بابایی رفتم که مسافرت ماه عسل بود این بار هم تونستم برم و این همه زیبایی رو از نزدیک ببینم شمال شرجی و خیلی گرم بود اما خوش گذشت بعد رفتیم ساری کنار دریا بابایی رفت تو دریا اما من و تو فقط کنار اب اب بازی کردیم تو هم همش میگفتی مامان دریا!بعد حرکت کردیم سمت تهران بابایی میخواست برای مغازه جنس بیاره تهران خیلی شلوغ بود سوار مترو که شدی شلوغ بود عمه ازت پرسید امیر مهدی مترو چطور بود گفتی بد!!ما کلی خندیدیم.تهران حرم امام خمینی هم رفتیم.همه در محوطه چادر زده بودند و خیلی شلوغ بود خلاصه شما گل پسر همه جا رو دیدی حالا بماند که بین راه هم ایستادیم و کلی خوش گذشت ما این سفر رو با عمو علی و حمیده و پسر عموت ارمین و عمو حسین و عمه فروغ و پسر خاله محمد محسن و خانمش ژیلا و نی ن سه ماه شان امیر حسین رفتیم که متاسفانه سرما خورد و بردنش دکتر بهش سفکسیم داد .خلاصه دو روزی هست که برگشتیم و روزی که رسیدیم مامان شب کار بود امشب هم شب کاره تا اخر ماه پنج تا شب کاری دارم و دو تا عصر کاری به خاطر مرخصی ها شیفت هام فشرده شده .اما مسافرت خوبی بود مخصوصا مشهد هنوز نیامدیم دلم دوباره برای امام رضا تنگ شده.السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آرزوی من
23 شهریور 91 19:34
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^✿ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^✿ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^✿ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^✿ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^✿ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^##^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^###^^✿ ^###^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^####^^✿ ^####^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم^^###^^^^###^^^✿ ^^###^^^^####^^آپـــــــــــــــــــــــم^^####^^^^####^^^✿ ^^####^^^^#####^^آپــــــــم^^#####^^^^^###^^^^✿ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^✿ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^^^#########################^^^^^^^^✿
ناهيدمامان فاطمه گلي
24 شهریور 91 3:01
سلام سوده خانم خوبيداميرمهدي عزيزم خوبه قربونش برم زيارت قبول خوشبحالتون منم خيلي دلم مي خوادبر م ولي نشدولي دوستان به جاي ما ازاينكه كه توفكرم بوديد ممنونم گلم خيلي وقت بودسرنزدم خيلي دلم براتون تنگ شده بود الان هم از طريق گوشيم اومدم ولي نمي اتونم واردكاربريم بشم فكركنم علت از نرم افزاري ومرورگرش باشه چه خوبه كه پرستاريد من خيلي نگرانم براي دنيااومدن بچه حالامي تونم سوالامو بعدن ازشمابپرسم مرسي فعلامزاحم نميشم ميبوسمتون دوستتون دارم خيلي زياد  


سلام منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود انشاالله که به سلامتی پسر گلتو به دنیا بیاری.
❤انا❤
26 شهریور 91 16:14
ببخشید رمز عکس رو نوشتم که رمز اون یکی هانی هست ولی باقیش ساشا هست
مامان علی مرتضی
27 شهریور 91 10:41
سلام سوده جان زیارت قبول خدا پسرتو برات نگه داره این آدرس سایتیه که بگراند وبلاگ پسرمو ازش گرفتم سمت چپش بگراند با موضوعات مختلف داره ولی چیز قشنگ کم توش هست من توی قسمت پرسشو پاسخ از دوستان سوال میکنم که یه سایت خوب واسه بگراند بهمون معرفی کنن شما هم ببینید چی جواب میدن
http://www.wonderbackgrounds.com/


سلام ممنون عززم


سوگل
30 شهریور 91 23:47
آره دیگه عزیزم پسراعشق ماشینن این یه چیزطبیعیه خیلی دوستدارم بازم به ما سربزن
asal
30 شهریور 91 23:46
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ خاله جون منتظرم بهم سر بزنید.
نایسل
31 شهریور 91 3:12
میای مشهددد به ما نیمگی خوب می اومدی نیشابو رهمو میدیدم گلممم
ناهيدمامان فاطمه گلي
3 مهر 91 23:07
سلام خوبيد اميرمهدي گل خوبه ؟ قربونش برم دلم براتون تنگ شده بودسوده جون چندبارمي خواستم بيام ولي وبتون بازنميشد تااينكه الان موفق شدم روح ماهتونو ميبوسم ميگم سوده جون من لگنم خيلي درد ميكنه شكمم هم اگه يه كم راه رفتم ياده دقيقه نشستم صفت ميشه كه احساس مي كنم مي خوام بتركم بعضي وقتهاهم كمردردميگيرم دكترچندتاآمپول جلوگيري اززايمان زودرس برام تزريق كردزدم چندروزي خوب بودم ولي بازهمون طورشدم الان هم كه ١٣روزي ميشه كه رفتم توماه هشتم خيلي مي ترسم شماميگيدچكاركنم يه سوال ديگه من براي زايمان اول ١٦ساعت دردكشيدم دهانه رحمم بيشتراز٤سانت بازنميشدولي آخرش معجزه شدكه از٤رسيدبه هشت سانت ،بعددكتراومدتحريك كه كرد نيم ساعت بعدبچه دنيااومد الان ميترسم به نظرتون دكترخصوصي بگيرم يالازم نيست ؟ببخشيدخيلي حرف زدم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 مهر 91 13:09
سلام؛ عزیزم امیرعلی توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید... امیدوارم بتونم جبران کنم... نحوه رای دادن : http://ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 به این آدرس میرید و لطفا به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید. مرسی گلم.
ریحانه مامان نیایش
4 مهر 91 13:31
سلام خوبید سوده جون زیارت قبول دلم تنگ شده بود براتون کجایییییییید
ناهيدمامان فاطمه گلي
9 مهر 91 0:30
سلام خوبي سوده خانم ايرخاله خوبه ؟ خيلي وقته ازتون خبر ندارم دلم شورتونو ميزنه آپ هم كه نداشتيد توروخدااگه پيام منو ديديد ازخودتون يه خبربه من بديد انشاالله كه حالتون خوب باشه
آرزوی من
9 مهر 91 21:00
از خودم تمبل تر هم پیدا کردم .. آپ جدید شدم شما هنوز از مسافرت بر نگشتین
ریحانه مامان نیایش
10 مهر 91 9:59
سلام سوده جونم خوبی کجایی عزیزم خبری ازتون نیست دلم خیییییییلی تنگ شده براتون
مامانی حلما
16 مهر 91 11:30
سلام همشهری خوبی ؟


سلام گلم ممنون
ناهيد مامان فاطمه گلي
19 مهر 91 0:20
سلام سوده جونم اميرجونم خوبه فداش بشم به خداعين بچه خودم دوستش دارم شماهم كه ديگه برام يه خواهر،يه همدم. خيلي دل واپستون بودم حالاخيالم راحت شدكه خوبيد دوتاازپياماتو نديده بودم الان كه ديدم اشكم دراومدكه تو اين دنياي بزرگ آدمهاي خوبي متل شماپيداميشه اينقدرخوبن كه مايه آرامشه واسمون. مي بوسمتون 
ناهيد مامان فاطمه گلي
19 مهر 91 0:23
عزيزم لطفأ بريد خصوصي