شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

نماز عید فطر

1391/5/30 16:41
نویسنده : مامان سوده
357 بازدید
اشتراک گذاری

 آلبوم و آرشیو کارت پستال ها | کارت پستال عید فطر | www.vefagh.co.ir

 

 

سلام گل پسرم!دیروز عید فطر بود با بابایی و شوهر عمه رفتیم مصلا نماز عید خواندیم. خدا رو شکر تو واقعا پسر اقایی بودی ساکت نشستی تا مامان نمازشو خوند. بعد با بابا و عمه نجمه رفتیم سر چشمه خونه قاسم و بتول یعنی دختر خاله و پسر خاله محمد .مامان و بابای محمد هم جلوتر رفته بودند برای ناهار رفتیم بیرون جوجه کباب غذای مورد علاقه منودرست کردیم و برا عصر هم اش رشته اما متاسفانه نمیدونم چرا من دل درد شده بودم هر چی مامان بابایی رانیتیدین و هیوسین داد خوردم بی فایده بود چایی نبات عرق نعنا هیچ اثری نداشت خلاصه تا شب ادامه داشت .شما گل پسر هم تا تونستی تاب تاب عباسی بازی کردی نکته مهمش این که تا حالا به تاب تاب عباسی میگفتی تاب تاب عبا حالا عباسی رو کامل میگی!ما شبو خونه بتول و قاسم خوابیدیم و امروز بعد از صبحانه حرکت کردیم به سمت خانه چون من امشب شبکارم بابایی هم میخواست بره مغازه. خدا کنه پسرم حسابی لذت برده باشی که فکر کنم همینطور بوده . الانم چون حمامت کردم و اب بازی کردی خسته شدی و لالا کردی نفسم .خدا کنه امشب دوباره امیر محمد اذیتت نکنه تو خیلی دوستش داری اما نمیدونم چرا امیر محمد همش گازت میگیره و هلت میده عزیزم چون پسر عمه ات هست من نمیتونم چیزی بگم شاید بزرگ بشه بهتر بشه و مثل تو اقا بشه امیدم .میترسم جای چنگهایی که رو صورت لطیفت میزنه بمونه خدا مرگم بده عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
30 مرداد 91 23:21
سلام خانمی. عیدتون مبارک. وبلاگ ریبایی دارین. انشاالله خداوند بچتون را براتون حفظ کنه
بابا جون یسری
31 مرداد 91 12:19
سلام بر شما
از عنایتی که نسبت به اینجانب و دخترم داشته اید بسیار بسیار ممنونم . ضمن اینکه شما نیز ، پسری دوست داشتنی و زیبا دارید ، این لطفیست که خدا شامل حال همه مردمان نمی کند
با افتخار لینکتان کردم


ممنونم
ارین و مامانش
4 شهریور 91 14:51
عید شما هم مبارک