شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دیروز

1391/5/26 10:12
نویسنده : مامان سوده
352 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینسلام قشنگم.دست مامانی از دیروز عصر که مریض گازش گرفته خیلی درد میکنه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےحالا من دیگه به این چیزا عادت کردم تو محل کارم نفسم.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخوب بگذریم...این چند روز که مهدکودکت تعطیله باید بری خونه عمه نجمه همش هم با امیر محمد که دو ماه از تو کوچکتره دعواتون میشه و من همش باید سر کار نگران باشم عزیزم بخش هم که انقدر شلوغ شده که نمیتونم اف بگیرم و خونه بمونم.دیروز وقتی از سر کار برگشتم همش می امدی پای منو بغل میگرفتی و بوس میکردی چون عادت داشتی با خودم میبردمت و با خودم می اوردمت اما دیروز اینطوری نشد پیش بابایی ماندی تا عصر قبل از اینکه بره سر کار ببردت خونه عمه برا همین دل تنگ شده بودی نفسم.الهی مامان برای دل کوچکت بمیره.گل پسرم دیروز همش میرفتی اتو می اوردی رو کش مبلهای خونخ عمه رو برمیداشتی میخواستی اتو کنی من هر وقت میخوام ازت عکس بگیرم فرار میکنی برا همین یک عکس درس حسابی نداری عجب بلایی هستی مامان.

فقط یک عکسو میتونم از تو بگیرم اونم وقتیه که خوابی!اینم عکس خوابت وقتی که یک عالمه شیطونی کردی و خوابیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آرزوی من
26 مرداد 91 20:07
پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .
آتـــریــســا جــون
26 مرداد 91 22:16
سـلام عـزیـــزم نـه ایـن لـقـبـه اسـمـم سـکـیـنـه هـسـت اسـم عـزرائـیـل رو خـودم گـذاشـتـم چـون خـودمـم یـه وب دارم کـه اونـجـا هـم اسـمـم ایـنـه بـرای ایـنـکـه بـچـه مـنـو بـشـنـاسـن ایـنـجـا هـم اسمـمـو عـزرائـیـلب گـذاشـتـم تـو لـیـنـکـای آتـریـسـا اولـین لـیـنـکـش وب خـودمـه رد پــای مـرگــ مــرســی از ایـنـکـه بـهـم سر زدی خـوشـحالـم کـردی بــازم بـیـا خـالـه جـون
خاله سنا
27 مرداد 91 19:50
مرسی عزیزمـ
asal
28 مرداد 91 10:15
چقدر تو نازی گل پسر.
سپیده
28 مرداد 91 10:44
سلام. با تشکر از رای شما


ممنون
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:00
رای داده شد گلم


ممنون
آزفنداک
28 مرداد 91 15:55
عزیزم من مامان آزی هستم با این وبلاگم بهت رای دادم اسم کاملا آزفنداک
ارین و مامانش
4 شهریور 91 14:53
گاز امیدوارم زودتر خوب بشوی