شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سرما خوردگی 3

1391/5/16 18:32
نویسنده : مامان سوده
404 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینسلام خوشمل پسمل مامانی.عزیز دل مامان وقتی سرما خورد که هنوزم خوب نشده پشت سرش امار سرماخوردگی رفت بالاشکلکهای 
جالب آرویناول من بعد هم بابایی .شازده پسر هم که هنوز خوب نشده همش سرفه و عطسه ابریزش بینی و ...هنوز هم کواموکسی کلاو و هنوز هم بی اشتهایی...امروز هم که بابایی سر درد شدید داشت و گفت گلوم درد میکنه رنگش خیلی پریده بود گفتم بعد از ظهر نرو مغازه اما رفت گوش نمیده به حرف ادم که!دیروزگل پسری رفت دکتر از همون لحظه اول که وارد مطب شدم سر دردو دلم باز شد الهی بمیرم چقدر ازت بد گویی کردم!1اقای دکتر امیر اصلا غذا نمیخوره همش شیر کاکایو میخوره!2اقای دکتر امیر از وقتی مریض شده شیرشو هم نمیخوره الان چند روزه اصلا نمیدانم چطوری داره زندگی میکنه از بس چیزی نمیخورهو.....هی گفتم و گفتم و گفتم تا اخر دکتر گفت اینقدر حساس نباش تمام مریضی هاش بخاطر مهدکودکه و اما اگه کمتر شیر بخوره غذاش بهتر میشه کاریش نداشته باش یک روز که خیلی گرسنه شد خودش میاد غذا میخوره.نمیدانستم چی بگم ولی هر وقت با دکتر وحیدی حرف میزنم امیدوارتر میشم راستی برا گل پسر اهن و زینک نوشت که هر دو را خریدم تا بخوری نفسم.Kissesولی ای کاش امیر مامان غذا میخوردی امید و نفسم .36_1_51.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ني ني شكلك
17 مرداد 91 17:53
سلام از اينكه وب ما را انتخاب كرده ايد واقعا" ممنونم وب شما هم خيلي معركه هست در رابطه با بگراند بايد متذكر شوم كه اين بگراند ها براي پس زمينه دسكتاب است نه براي وب و در ضمن براي اينكه تصاوير پسرتان مثل آلبوم در پايين وب حركت كند كد هاي گوناگوني در اينترنت هست ولي خود ني ني وبلاگ اسلايد شوي تصاوير را در بخش ابزار كاربردي قرار داده كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد. موفق باشيد و بازم به ما سر بزنيد در ضمن اگر با تبادل لينك موافقيد در قسمت نظرات اعلام فرماييد تا شما هم جزو دوستان خوب من شويد بازم مي گويم وبتان حرف نداره.


سلام ممنون عزیزم