شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اشتی

1391/5/2 1:44
نویسنده : مامان سوده
707 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که امروز با صحبت هایی که با دوستم کردم و قانعش کردم تا به شوهرش تلفن بزنه البته دوستم پیامک داد و زنگ نزد بله بالاخره بعدش که شوهرش جواب پیامکشو نداده بود ساعت ده شب بعد از یک هفته به خانه برگشت و با هم اشتی کردند من واقعا از صمیم قلب براشون ارزوی خوشبختی میکنمخندهگذشت در زندگی خیلی مهمه نمیشه همش من بود گاهی باید نیم من شد.خدا کنه همه شاد و خوشبخت باشن.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماشهین
2 مرداد 91 2:03
با سلام ودرود ....... کارتان زیبا وکار دوستتان زیبا تر ...... چون درس دادن زیبا .....وخواندن درس زیباتر ......... خود شکستن برای هدف وانگیزه بسیار بسیار زیباست ........ موفق باشید وخداوند حلال مشکلاتتون باشد