شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سالگرد ازدواج

1391/4/28 0:10
نویسنده : مامان سوده
674 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            ني ني شكلك       

 

 

فردا یعنی 28 تیر سومین سالگرد عقد من و محمده و دوم مرداد سومین سالگرد ازدواج من ومحمده و من از الان اونو به همسر عزیزم تبریک میگم و خوشحالم که همسر خوبی مثل اون دارم واز خدا میخوام که سالها سایه اش بالای سر من و پسر طلا باشه . محمد عزیزم دوستت دارم و قدر لحظه های با تو بودن رو میدونم .محمد جان دوست دارم تمام لحظه های زندگی ام را با تو  و امیر عزیزم باشم.        

 

 

ني ني شكلك

دوم مرداد سومین سال یکی شدنمان مبارک!

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آوازقو
28 تیر 91 1:56
باتبریکات بسیار سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنون عزیزم
ريحانه مامان نيايش
28 تیر 91 13:23
سوده جون از صميم قلب سالگرد عقدتون رو تبريك ميگم و آرزوي خوشبختي براي خانواده سه نفريتون دارم خوشحال و خوشبخت و شاد باشيد آمين


مرسی عزیزم
فرزند ايران زمين
28 تیر 91 15:55
سلام ممنون از اينكه به ما سر زديد اميدوارم هميشه در سلامت و شادي باشيد .


متشکرم
سودابه
28 تیر 91 19:04
خیلی بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید .


ممنون عزیزم
ني ني شكلك
31 تیر 91 21:12
مباركه مباركه مباركه مباركه مبارك