شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر بی معرفت!

1391/4/25 11:30
نویسنده : مامان سوده
390 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از اتمام شیفت تصمیم گرفتم با سرویس بیا م خانه دفعه قبل که اینکارو کردم نمیدونم چطور شد امیر از سرویس ترسید اینقدر گریه کرد که حد نداشت با خودم گفتم اگه خواست گریه کنه پیاده میشم واییی حالا نه از اون دفعه نه از این دفعه این بار همش میخواست بره وسط سرویس در حال حرکت و بدو بدو کنه منم از ترس اینکه مبادا بیافته باید میرفتم دنبالش جلوی پرسنل ابروم رفت همه به ما میخندیدندخجالتاخرش دوستم سمانه گفت سوده جون تو از این به بعد با همون اژانس بیایی راحت تری !ناراحتخدا رو شکر یکی از گلهای شمعدانی که کشیده بود بیرون خودشو دوباره گرفته ولی بقیه از بین رفتندنگراناز وقتی بابایی از تهران برگشته همش میخواد با باباش بره دده فکر میکنه دوباره بابایی میره تنها میشه دیشب محمد میخواست بره عروسی یکی از دوستاش من واقعا خسته بودم گفتم تو برو امیر سریع رفت کفش هاشو بپوشه دیدم الن اگه نگهش دارم دوباره تا یک ساعت گریه میکنه باباش گفت من مواظبشم بذار ببرمش علی رغم میل قلبیم چون دوست ندارم بدون من جایی بره گذاشتم ببردش ناراحتوای از وقتی که در را بستند و رفتند احساس کردم چقدر خانه بدون امیر خالیست نشستم یک عالمه گریه کردم چقدر دلم سریع برایش تنگ شد ناگهان ترسیدم نکنه امیر بزرگ شد تنهام بذاره !نگرانکاش اینقدر به او وابسته نبودم نمیخوام که همیشه برای خودم نگهش دارم فقط میخواهم او هم همانقدر که دوستش دارم دوستم داشته باشد نمیدانم شاید توقع زیادی دارم!به هر حال وقتی برگشتند با هر دوتا شون قهر کردم! گفتم هردو من را تنها گذاشتید خیلی بی معرفتید!محمد گفت تو که کسی را نمیشناختی می امدی تنها بودی گفتم من از امیر بیشتر از تو گله دارم داشتم دق میکردم همش منتظر شنیدن صدایش بودمگریهامیر مامان هیچ وقت تنهام نذار خواهش میکنم من بدون تو نمیتونم زنده بمانم دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ني ني شكلك
25 تیر 91 13:20
قربون دلتنگي هات مامان جون
ريحانه مامان نيايش
26 تیر 91 12:23
واااااااااااي سوده جون اينقدر خودتو اذيت نكن عزيزم امير مال توئه بهت نمياد ازاون مادر شوهر ها بشي هاااااااا
قربون مهربونيت برم شوخي كردم
منم از اون مادر زنها ميشم ما دوتا بايد به هم بيفتيم


قربونت برم