شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اگر به خانه من امدی چراغ نیار...

1392/7/30 16:34
نویسنده : مامان سوده
456 بازدید
اشتراک گذاری
قناریانه اگر می وزد ترانه ی من
به شوق توست، تو ای آخرین بهانه ی من

حیاط را همه گل کاشتم که بو ببری
بزن به جاده ی شب بو، بیا به خانه ی من

اگر به خانه ی من آمدی چراغ نیار
که ماه قهر کند باز از آشیانه ی من

درخت های سپیدار، سر به شانه ی هم
نگاهشان کن و بگذار سر به شانه ی من

من و تو ایم جهان؛ بی نهایت و زیبا
جهان اگر افق توست تا کرانه ی من

من از قبیله ی صیاد های خوشبخت ام
کسی به جز تو نزد لب به آب و دانه ی من

به راه سادگی و جاده ی خیال بزن
که می رسی به غزل های عاشقانه ی من

مهدی فرجی/«شب بی شعر»/انتشارات تکا
پسندها (1)

نظرات (56)

امیرمهدی و عمی
30 مهر 92 20:14
سلام خدا مرگم بده کجا داری میری؟ یعنی چی 2 ماه؟ واقعا با خوندن پست بالا شوکه شدم الان اومدم بگم سوده جون اگه آنلاینی تا عکسارو برات بذارم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
30 مهر 92 23:39
سلااااااااااااااااااام کجا چرا نیستید اونم به مدت 2ماه دلمون حسابی براتون تنگ میشه
مامان آوا
1 آبان 92 14:07
دلم سیت تنگه ایبو دوست گلم
مامان لي لي
2 آبان 92 1:44
سوده جون كجا ميخواي بري دلم برات تنگ ميشه دو ماه😭 چه بد عادتمون كردي و رفتي😟
مامان سها
2 آبان 92 6:07
سلام عزیزم عیدتون مبارک منتظز برگشت شما هستیم رمز مطالبم : 49527
مامان آروین ( مهناز )
4 آبان 92 11:16
وااااااااااااااااااای سوده جان کجا میری من دلم خیلی واست تنگ میشه
بابای یسری جان
7 آبان 92 15:20
با سلام دو ماه نخواهید بود ؟! چرا ؟! دلمان برای اقاقیای سفید تنگ و حتی گاهی اوقات دلمان کوچک و کوچکتر از قبل می شود . بر سر راهتان به انتظار خواهیم نشست تا این گلها را پیشواز گامهایتان نماییم .
مامان آوا
7 آبان 92 16:14
حسابی دلم برات تنگ شده
امیرمهدی و عمی
7 آبان 92 22:01
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/دلمون تنگ شده
مامان لي لي
8 آبان 92 0:09
💐💐💐💐💐💐💐💐 براي امير مهدي گلم و مامان نازش😘😘😘
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 11:21
عزیزم کجا داری می ری تا 2 ماه دیگه؟؟؟!!!!دلمون تنگ میشه آخه!!!!
ریحانه مامان نیایش
9 آبان 92 10:24
انشالله تو این دو ماه هر جا هستی لحظه هاتون پر از شادی باشه و خیلی بهت خوش بگذره
نیلوفر
9 آبان 92 12:12
انشاالله تو این دو ماه هر جا که باشی شاد و موفق باشی
مامان لي لي
10 آبان 92 16:10
دل من و اوايي براتون تنگ شدهههههه🌷🌷🌷🌷
مامان لي لي
12 آبان 92 22:53
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن... ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 آبان 92 17:22
امیر مهدی چوجا رفتی خاله ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من ک دلم تنگ میشه! بعد این همه مدت ب سختی دستمو خالی کردم اومدم ی سر ب وبت بزنم دیدم تا 2 ماه نمیاید... ببخشید بی وفا شدم... میدونم. ولی میدونم تو هم درکم میکنی... حالا منتظر میمونم... دوستت دارم... قربون تو خاله شقایق
مامان پريسا خانوم
14 آبان 92 19:31
___● ______●___________████____████ _______●_________██████_██████ __________●_______███████████ _████____████____███████ ██████_██████_____████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● _________█________●____●
امیرمهدی و عمی
14 آبان 92 21:13
دوست دارم
مامان لي لي
16 آبان 92 6:10
دعا ميكنم در اين ماه عزيز.... حسين (ع) ضامن دعاهايت.. عباس (ع) مشكل گشايت... سجاد (ع) مرهم درد هايت... و مهدي زهرا سايبان دلت باشد..... آمين....
مامان آوا
16 آبان 92 12:14
سلام عزیزم امروز که حال امیر علی بهتر شده خوشحالم انشالله که هیچوقت دیگه مریض نباشه
مامان لي لي
18 آبان 92 3:53
بادبادك،،، با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده... بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده... هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست... بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖
مامان لي لي
18 آبان 92 3:54
ماماني ما امشب ديديم از تو لينك دوستاي شما در اومديم كلي غصمه خورديم
مامان آوا
20 آبان 92 1:09
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم بارداریت مبارک امیدوارم به سلامتی ومیمنت یه دخی خوشکل وناز بیاد همزبون امیرجونم بشه
مامان لي لي
26 آبان 92 3:48
کاش باران میدانست گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد.....
الهام(مامان امیرحسین)
27 آبان 92 16:41
اینم رد پای من!! ______@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
مامان پريسا خانوم
27 آبان 92 18:25
سلام عزيزم نگفتي تا 2 ماه ديگه كجا ميري كه نيستي؟؟؟
مامان محمدحسین
28 آبان 92 0:41
عزاداریهاتون قبول... خاله زودی بیا.. خیلی دلمون برات تنگ شده...
مامان آوا
30 آبان 92 23:10
سوده دلم برات یه ذره شده امیدوارم تا الان ویارت خوب شده باشه
مامان آوا
3 آذر 92 9:50
کاش دیگه بیای عزیزم دلم برات تنگ شده
مامان آوا
3 آذر 92 9:51
کاش دیگه بیای عزیزم دلم برات تنگ شده
علی
4 آذر 92 19:34
کد وب منو بزار توی وبت یک دنیا ممنون دوست خوبم
علی
4 آذر 92 19:34
مامان آوا
7 آذر 92 12:20
هنوز نیومدی؟
avaee
14 آذر 92 16:14
كاش بارانی ببارد قلبها را تر كند بگذرد از هفت بند ما صدا را تر كند قطره قطره رقص گیرد روی چتر لحظه ها رشته رشته مویرگهای هوا را تر كند بشكند در هم طلسم كهنه ی این باغ را شاخه های خشك بی بار دعا را تر كند مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت سرزمین سینه ها تا نا كجا را تر كند چترها تان را ببندید ای به ساحل مانده ها شاید این باران كه می بارد شما را تر كند
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 7:39
سلام سوده جون . خوبی ؟ امیرمهدی جون خوبه ؟ خیلی دلم براتون تنگ شده . اروین زد گوشیمو خراب کرد و مجددا گوشی خریدم . شماره ات رو ندارم . اومدی بهم خبر بده و شماره ات رو دوباره برام بفرست . مرسی
امیرمهدی و عمی
17 آذر 92 21:59
خانه ی دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار اسمان مکثی کرد رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبز از تر است ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ،سربه در می ارد پس به سمت گل تنهایی می پیچی دو قدم مانده به گل پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی وترا ترسی شفاف فرا می گیرد در صمیمیت سیال فضا، خش خشی می شنوی کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور واز او می پرسی خانه ی دوست کجاست؟ دوستت دارم دوستم
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:28
خصوصی
مامان ابوالفضل
28 آذر 92 11:51
با سلام .ابوالفضل آقا منتظر نگاه های زیبای شماست .خوشحالمون میکنید بیاید پیشمون.
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:51
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
بابای یسری جان
30 آذر 92 14:48
امیر مهدی جان امروز دو ماهت تمام می شود ، رُخ بنما عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آذر 92 18:44
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . شب یلدا مبارک![بوسه][بوسه]
مامان سها
30 آذر 92 18:49
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 دی 92 23:57
سلام عزیز دلم زود بیا دلم برات تنگ شده خوبید نی نی چطوره دلم می خواد زود بدونم جنسیتش چیه
مامان پريسا خانوم
15 دی 92 13:20
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• كجايي مامان خانوم دومــــــــــــــــــــــــاه
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 16:15
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان محمدحسین
19 دی 92 21:04
خاله جونم کجایی پس؟؟؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 بهمن 92 8:44
سلام سوده جون ای بابا بیا دیگه 2ماه شد 4 ماه بس نیس بیا دلمون برا تون تنگ شده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 15:59
سلااااااااااااااااااام سوده جون بیا دیگه می دونم که خودت بیشتر دلت می خواد بیای اینجا ومشکلتو می دونم ولی من دیگه نمی دنم چی بگم جز اینکه هروز بیام یه سر بزنم ودست از پا دراز تر برم امیدوارم که خوب وخوش باشید وتربچه تو راهی سالم وتندرست بیاد تو بغل مامانش
الهام(مامان اميرحسين)
15 اسفند 92 2:56
________________0000000000000000 _____________000________________0000 _________000_________________________00 _______00_______________________________0 _____00________000000_______000000________0 ___00_____0000000000000___000000000000_____00 __0_____0000________________________0000_____0 _0___________________________000000___________0 0__________________________00______00__________0 0___________000000________00__0000__00_________0 0________000000000000_____00_000000_00_________0 0_________________________00_000000_00_________0 0_________________________00__0000__00_________0 0__________________________00______00__________0 0____________________________000000____________0 _0_________________________________00_____00__0 __0___________000_________________0__0___0__0 ___0____________0000______________0__0__0__0 _____0____________0000000_________0__0_0__0 _______00_________________________0___0___00000 _________000_____________________0000000___0__0 _____________000________________0_______0__0__0 ________________000000000000000_00__0000_00_00
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 17:54
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
مامان سها
1 فروردین 93 10:45
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز سال خوبی رو براتون آرزومندم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 فروردین 93 12:52
سلام عزیزم از اینکه شنیدم می خوای بیای خیلی خوشحال شدم فدات بشم دلم یه دنیا براتون تنگ شده بود
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:44
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک نمونه بانوی دنیا
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:15
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:35
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:04
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.