شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک روز جمعه و گردش...

1392/7/27 16:49
نویسنده : مامان سوده
642 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

جمعه با عمه مهدیه عمه نجمه عمو علی و دایی محسن(پسر خاله بابا)و مامان بابایی رفتیم سکنج و خیلی خوش گذشت من با ارمین و امیر محمد و امیر حسین بازی کردم....

 

 

 

 

 

 

از راست به چپ:امیر حسین/امیر محمد/امیر مهدی/ارمین.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طلوع شادیها و غروب غمهایتان را از درگاه خداوند منان خواهانم عزیزهای دوست داشتنی من....همیشه جمعتون جمع باشه انشاالله....

پسندها (1)

نظرات (28)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 مهر 92 17:29
سلام دوست عزیز
ممنون به من سر زدی
و نظر گذاشتی عزیزم
گل پسر نازت رو هم خدا حفظ کنه برات
این اژدها که میان می ن خیلی جالبن
وب قشنگی داری
معلومه خوش سلبقه هستی


سلام عزیزم...ممنون از لطفت گلم...


مامان لي لي
27 مهر 92 22:09
خصوصي داري گلم 🌷




مامان آروین (مریم)
28 مهر 92 7:54
واااااای چقدر همبازی های خوشگل و دوست داشتنی ، فکر کنم با خانواده مامانی جمع بشن یه تیم فوتبال میشن
معلومه حسابی بهشون خوش گذشته و لبخند بر لبانشون هویداست
از یه طرفی هم هوا سرد شده و پسرهای خوب و ناز لباس پاییزی پوشیدن که خدای نکرده سرما نخورن ، آفرین بر شماها
امیدوارم جمعتون همیشه جمع و کرم باشه


انشاالله دوست گلم.اروین نازمو ببوس لطفا

مامان آروین (مریم)
28 مهر 92 7:55
امیدوارم کسی ازم دلخور نشه اما.....
امیرمهدی جون خیلی خوشگل و نازه




مامان محمدحسین
28 مهر 92 8:42
سلام مامانی..
به به همیشه به گردش و شادی...
حالا جایی که رفتین کجا هست مامانی ....؟؟؟؟



سلام مامان گل سکنج اطراف کرمان عزیزم.
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
28 مهر 92 16:27
سلام عزیم
وای چه خوب بعد یه هفته خستگی گردش حسابی میچسبه امیدوارم همیشه شاد .سلامت باشید
چه جای قشنگ وسرسبزی امیر مهدی جون هم با وجود دوستای خوب وهم سن وسالش حسابی حالشو بردوبهش خوش گذشته چقدر خوشحالم



سلام بهروی ماهت ناهید گلم ممنون از لطفت لینکش کردم عزیزم
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
28 مهر 92 16:34
عزیزم خصوصی




امیر مهدی و عمی
28 مهر 92 23:01
سلام عزیزم
خوبی؟ کجایی ؟
جواب اس ام اسمو ندادی؟


سلام عزیزدلم روم سیاه به خدا فرصت نکردم دست گلتون درد نکنه برام بذارید لطفا

امیر مهدی و عمی
28 مهر 92 23:02
ای قربون تو پسر خوشگل برم من که از همه ماشااله سر تری عزیزم
انشااله همیشه شاد باشید


خدا نکنه عمه های عزیزتر از جانم عاشقتونمممم

امیر مهدی و عمی
28 مهر 92 23:03
چه جالبه همشون اسماشون امیر داره
آخه که انقدر اسم قشنگیه




مامان اهورا
29 مهر 92 12:42
همیشه به تفریح و گردش عزیزم...
دعای آخرت خیلی قشنگ بود...
بلند آمین گفتم.


انشاالله ....ممنون عزیزم
مامان آوا
29 مهر 92 16:06
واییییییییی من کجایی تو دختر
ها؟
دلم سیت تنگ اویده
خسته نباشی خانوم گلم
با اینهمه مشغله ت همیشه کامنت پر انرژی ان
قربون پسرخوشتیپمون بشم
خوبه؟نی نی ندرستیدین؟


وایییی چه جمله قشنکی معنیشو بنویس برام لطفا
مامان آوا
29 مهر 92 16:08
انشالله همیشه به گردش و خوشی وتفریح
میبینیم که مامانی حسابی واسه خودش عکاس هم شده
چه عکسای قشنگی
باید یه کمی ازت تقلید کنم و از خودم عرضه نشون بدم
من بلد نیستم


وایییی خاک به سرمممممم ناراحتی چرا؟؟؟؟چی رو بلد نیستی عزیزم؟تو که محشری خانم گل هنرمند کاملی عزیزم.
مامان لي لي
29 مهر 92 18:34
با افتخار شما رو لينك ميكنم
بيا خصوصي💐💐💐


مامان آوا
29 مهر 92 21:52
دلم سیت تنگ اویده یعنی: دلم برات تنگ شده بدو خصوصی
مامان آوا
29 مهر 92 22:00
وای حواس که ندارم خصوصی واست گذاشتم تیک دار نکردم حواست جمع کن


باشه عزیزم
مامان آوا
29 مهر 92 23:53
خصوصی


من که چیزی ندیدم
مامان آوا
30 مهر 92 0:19
وای تورو خدا میبینی بخدا یه صفحه واست نوشتم
از دست این دختر تمامش رو حذف کرد اصن نمیدونم چیکارش کرد که هرچی آندو میزدم برنمیگشت
فردا بهت اس میدم آوا کلافه م کرده از دستش عصبانی ام
بوس


واقعااااااااااا که گناه خودتو گردن بچه طفل معصوم ننداززززززززز من خصوصی ندیدمممممم
سپیده
30 مهر 92 1:06
خصوصی
علامه کوچولو
30 مهر 92 7:05
سلام
خوبین؟خوش به حال امیر مهدی!چی همه دوست همسن و سال توو فامیل داره
ما هم روزهایی همیشه افتابی در زندگی شیرینتان ارزومندیم


سلام به روی ماهت عزیز دلم محمد باقر گلم خوبه؟دلم تنگ شده برات حساااااااااااااابی
مامان آروین ( مهناز )
30 مهر 92 12:18
چند روز نبودی دلم واست تنگ شده بود ان شاءالله همیشه به گردش و خوشی پسر ماهت رو ببوس





مامان رهام
18 آبان 92 18:57
سلام سوده جون خوبی کجایی چرا تا دوماه نیستی؟نکنه میخوای ارشد شرکت کنی؟آخه خواهرم میگفت امتحان ارشد دارن دوماه دیگه حدس زدم شماهم درس میخونی..به هرحال هرجا که هستی موفق باشی..روی ماه جفتتونو میبوسم
فرزانه
1 آذر 92 20:14
سلام سوده جون چند تا تبریک میگم یکی اینکه امیر مهدی جون نازنین ماشالاخیلی اقا و خوشگل شده دلم باش تنگ شده البته واسه مامانش هم که حالا دیگه یه نی نی تو دلش داره که خدا حفظشون کنه هم دلم تنگ شده هاا... یه تبریک دیگم هم واسه پرباری وبلاگته که چقدر طرفدار داری ماشالا چقد برات پیام گذاشتن منم همیشه میومدم وبلاگتو نگاه میکردم ولی پیام نمیذاشتم بهرحال دوسسسسسسسسسست دارم هوارتااااااا
ستارگان آسمان من
21 بهمن 92 16:54
سلام چه اسم زیبایی داره گل پسرتون
ستارگان آسمان من
13 اسفند 92 1:30
...چه اسم زیبایی داره گل پسرتون
دنیای هنری من...
6 خرداد 93 11:41
هنر خوراک روان و هنرمند آفریننده آن است . بارگاه هنر با هیچ جایگاهی درخور ارزیابی نیست . ارد بزرگ
فائزه
13 خرداد 93 14:19
هزار ماشالله خیلی پسرتون دوست داشتنیه..میبوسمت پسر گلم
امید
13 تیر 93 2:44
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php