شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عید قربان مبارک...

1392/7/22 20:10
نویسنده : مامان سوده
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خدایا!در قربانگاه عشقت

صبر هاجر را ندارم

ایمان ابراهیم را ندارم

خلوص اسماعیل را هم ندارم

یک دل شکسته و غرق گناه دارم

ان را بپذیر و عاشقش کن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آروین (مریم)
23 مهر 92 7:58
عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما و خانواده محترمتان مبارک




بر شما هم مبارک مریم جون.
مامان سها
24 مهر 92 7:46
سلام عزیز دلم عیدتون مبارک ایشالا امیر مهدی جون با خانواده مشرف بشن مکه و مدینه . حلجی شدنشو ببینیم داماد شدنشم ببینیم موفقیت هاشم یکی یکی ببینیم
دوستتون دارم بوس


سلام عزیزمممم ممنونم از دعای قشنگت انشااالله.به اتفاق هم...
مامان آوا
24 مهر 92 17:22
سلام سوده جونم
خوبی؟
عیدت مبارک
امیر مهدی چطوره؟خوبه؟واسه عید کجاها رفتین؟
کجایین خبری ازتون نیست دلمون تنگیده شده


سلام گلم عید شما هم مبارک....دل به دل راه داره عزیزم
امیر مهدی و عمی
25 مهر 92 14:08
سلام عزیزم خوبی؟
عید دیروزتون مبارک
انشاله که خوش گذشته
گل پسری خوبه؟
در شیفت بسر می بری؟


سلام عزیزان گلم....عید شما هم مبارک...همه روزتون عید باشه الهی.عاشقتونم...بله شیفت بودم گلم.
مامان آوا
26 مهر 92 10:27
ای جونم خوبی؟
خصوصی


مامان آوا
27 مهر 92 10:28

وهزاران بوسه دیگه واسه سوده عزیزم و امیر گلم


مامان لي لي
30 مهر 92 15:59
مرسي دوست خوب و عزيزم،
خدا خيلي خيلي بزرگه و من همه چيز و به خودش سپردم و إيمان دارم بهترين هارا رقم خواهد زد.....
😘😘😘
پسر نازم و ببوس
در پناه خدا باشه


انشاالله عزیزم...