شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی و کوتاهی مو!

1392/6/20 9:41
نویسنده : مامان سوده
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

بالاخره بابایی و مامانی راضی شدن موهای منو کوتاه کنن اما بابایی حواسش نبود موهای منو بعد از کوتاهی برای مامان بیاره و مامان کلی غصه خوردگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهسا
20 شهریور 92 9:56
سلام خاله چه عکسای خوشگلی به منم سر بزنید


سلام ممنون چشم .
مامان آروین (مریم)
20 شهریور 92 10:16
همیشه از موهای بلند امیرمهدی جون خوشم میومد ...... اما با دیدن عکسهای امروزش میبینم که موی کوتاه هم خیلی بهش میاد
امروز متوجه شدم که خوشگلی که به موی بلند و کوتاه نیست .... خوشگلا همیشه خوشگلن
هزار تا برای امیرمهدی جون خوشگل


ممنون خاله مهربون چشماتون قشنگ میبینه ..ماشاالله هزار ماشاالله اروین گلم چیزی از زیبایی کم نداره مخصوصا چشمهای قشنگش...
بابای یسری جان
20 شهریور 92 15:20
با سلام
به به امیر مهدی جان ، ماشاءالله خوشتیپ بوده خوش تیپ تر شده هرچند چه با موی بلند و چه با موهای کوتاه شده ، ما دوستش داریم . برای پسر گلم
انشاءالله برای دومادیش با تاج گل خدمت می رسیم .


سلام پدر گرامی یسری گلم ممنون به خاطر اینکه همیشه نسبت به پسرم عنایت و محبت دارید .انشاالله خدا همیشه یسری نازنین را برای شما زنده و سالم نگه داره..انشاالله ما خوشحال میشیم از حضور سبزتون در شب دامادی گل پسرم...
مامان سها
20 شهریور 92 18:29
ممنون از حضور قشنگت لطف کگردی اومدی امیر مهدی جونو ببوس


ممنون از لطفت همکار عزیز و دوست گلم.
امیر مهدی و عمی
20 شهریور 92 19:00
شا پسر داریم ما
قندو عسل داریم ما


دوستتون دارم یک دنیا
امیر مهدی و عمی
20 شهریور 92 19:01
انشاالله سلمونی دومادیش


واییییییییییییییییییییییییییییییی انشاالله
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 شهریور 92 13:45
سلام وای جااااااااااانم خدانکنه

ای واااااای عزییییییییزم 25 بار در روز شکم یه بچه کار کنه چی کشیدی قربونت برم امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشه این گل پسملی ما

چه اطلاعات مفیدی کاش زودتر می فهمیدم باور کن چه بلایی سرش اومد تا خوب شد بعدش هم خودم از خستگس مریض شدم همین الان هم هنوز سرم گیج میره وبدنم بی حس میشه ولی انشالله هیچ کس مریض نشه بچه شما ومنهم مریض نشه ولی اگه یه روز مریض شد اونم اسهال حتمآ این کارو می کنم ولی من تاحالا اسم عرق کلپوره واترج رونشنیدم چی هست؟از کجا میشه خرید؟




سلام عزیزم کلپوره یک گیاهی است که همه کرمان میشناسنش بینهایت تلخه اسم دیگرش اصلیش مریم گلی است برای اسهال فوق العاده مفیده .هم کلپوره هم اترج با تلفظ ضمه روی الف ..در عطاریها به صورت عرق وجود دارند مثل عرق نعنا .برای درمان اسهال بینهایت ثمر بخش هستند.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 شهریور 92 13:48
الهیییییییییییییی برم من قربونت خاله جون خیلی خوشگل شدیمبارک باشه حالا یه وقت دیگه که موهاتو کوتاه کردی حواست باشه برا مامانی بیاری تا اینقدر غصه نخوره قربون مامان مهربونت که حتا برا موهات هم غصه می خوره الهی هیچ وقت چیزی نشه که غصه بخوری امیر جون قدر مامانتو بدون که چقدر ماهه


خدا نکنه عزیزم خودت ماهی ناهید گلم دوستت دارم همیشه با لطف بیش از اندازه منو خجالت میدی عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 شهریور 92 13:49
دلم واشد عکسهاتو دیدم گلم خیلی خوشگلن نمی دونی چقدر دوست دارم من


خدا کنه همیشه دل شاد باشی عزیزم.ما هم عاشقتونیممممممممممممممممممم
نازی
23 شهریور 92 11:47
بیا اینجا به دردت میخوره

تو گوگل بزن "کپی پیست کن"

بعد بیا کپی پیست کن






سلام ادرس نذاشتین!!!چی رو کپی پیست کنم؟؟؟
مامان اهورا
23 شهریور 92 12:44
ماشالله...مامان جون این دسته گل و یه ماچ محکمش کن...البته از طرف خاله نرگس






شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 شهریور 92 23:49
مبااااااااااااااااااااااااارکه.... ولی چرا خب میذاشتی بند بمونه دیگه خاله


خاله شلاقق موهام موخوره شده بود مجبور شدن کوتاهشون کنن.
مامان رهام
4 مهر 92 10:12
خاله فدات شه خیلی نازشدی مبارک باشه


خدا نکنه خاله مهربونم