شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم22

1392/6/2 18:00
نویسنده : مامان سوده
220 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا محمد تو زمینه فرستادن امیر مهدی به استخر اصلا تفاهم نداشتیم!بابایی میگفت:باید بره شنا یاد بگیره و منم میگفتم :نهههههه!!!!خطرناکه!غرق نشه!!اب تو گوشش نره!!!سرمانخوره!!!و ...و ....و ...

تا اینکه بابایی دیروز گفت:امروز امیرمهدی رو میبرم!!!

مامان:همین امشب که من شبکارم ببر بچه رو غرقش کن!گریه

بابا محمد:متفکر

مامان:امیر مهدی نری استخر پسرمممم!!!!

امیر مهدی:میخوام برم!

بابا محمد:پسرم شجاع باش!!!میخوام شنا یادت بدم!بریم اب بازی!!!

مامان:اگه بری منم میرم ای سی یو!!!از خود راضی

امیر مهدی:فردا که برمیگردی!!!!!!چشمک

مامان و بابا:قهقههقهقهه

افرین به پسر زرنگم حواسش هست به همه چی ...مامان بره شبکاری فردا برمیگرده!!!!

و بالاخره من راضی شدم با رعایت نکات ایمنی پسرم بره استخر!

و اما بابایی تعریف کردکه امیر مهدی به هیچ عنوان حاضر نبوده لباسهاشو دربیاره!!!میگفته :زشته!!!

الهی فدای پسر با حیای خودم بشممممم من!!!

و بعد از کلی گریه و راضی شدن میترسیده بره تو اب !!!و اخرش بابا بردش تو اب و دستشو گرفته و با هم تو استخر بچه ها اب بازی کردن!!!

ولی نکته خیلی خنده دارش این بوده که اقای مربیشون گفته:اقا چرا دخترتو اوردی اینجا؟؟؟؟خیلی کار بدی کردی اجازه شنا نداره!!!

محمد:اقا این پسره!!!!

اقاهه:واییی اقا خداوکیلی اگه دختره ببرش بیرون دردسر درست میشه!!!

محمد:اقا به خدا بچه من پسرههههه!!!!!چقدر قسم بخورم!

اقاهه:خلاصه گفته باشم!

محمد:قهقهه

الهی مامان قربون اون ظرافت و لطافت صورتت بره گل نازم نمیفهمم چرا اکثرا فکر میکنن شما دختری گل پسرم!خجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آروین (مریم)
3 شهریور 92 7:03
وای سوده جون خوبهامیرمهدی جون به ترددهات هم نظارت میکنه و کلا برنامه کاریتو میدونه .
سوده جون خوب کاری کردی که فرستادیش استخر ، الان سنش مناسبه .
از بس خوشگل و ن ازه و موهاش یه کمی بلنده ، همه فکر میکنن که دختره


فدای شما دوست مهربون بشم من
مامان آروین
3 شهریور 92 12:05
سلام دوست عزیزم خوبی امیر جان شیرین زبون و شیطون چطوره
آفرین به پسر شجاع

سوده جان چطور شد ثبت نامش کردن؟؟؟ ما میخواستیم آروینم بزاریم شنا گفتن قدش باید بالای 130 باشه



سلام به روی ماهت عزیزم .امیر مهدی باباباش رفت استخر و هیچی درباره قدش نگفتند فقط زیر سه سال نباید باشه.
مامان آروین
3 شهریور 92 12:08
سوده جون من دوست بی معرفتی نیستم خودت که در جریانی مراسم بله بورون و عقد کنون بعدش مهمون داریی و خستگی پریروز هم جاتون خالی رفتیم دیزین خیلی خسته بودم دیروز اصلا وقت نکردم بیام نت شب یه سری زدم نظراتو تایید کردم بعدش رفتیم تولد حالا تو یه فرصت مناسب عکسارو میزارم خیلی دوستتون دارم


انشااالله همیشه به جشن و شادی باشی عزیز دلم .من عاشقتم دوست قشنگم.
مامان آروین
4 شهریور 92 12:29
من فکر کردم ثبت نامش کردید برا آموزش برا همین تعجب کردم آخه اینجا برا ثبت نام گفتن که باید قدش بالای 130 باشه


نه عزیزممممممممممممممممم
امیر مهدی و عمی
4 شهریور 92 12:37
سلام بر سوده جون مهربون
الهی ملم قربون اون ظرافت و لطافت خوشگل خودم بشم
عزیز دلم ناز و خوشگلم
ولی مامانی خوب این گل پسر مچ میگیره ها
اصلا گول نمیخوره
ولی خوب کاری کردی فرستادیشون خیلی خوبه اصلا باعث شادی و نشاط بچه میشه تازه وقتی هم که از شنا بر میگردن انقدر خستن که تا سر میذارن رو بالش سریع خوابشون می بره(این هم از فواید استخر)
دوستتون دارم ی دنیا عاشقتونم
راستی منم امروز رفتم تو وبلاگ مشکل داشت ولی یک رفرش زدم درست شده
بازهم از بابت این مشکلی عذرخواهی میکنم


سلام عمه گلم سلام گل مریم خوشبوی من سلام به قلب پاکت عزیزممممم....اشکال هنوز برای من برطرف نشده نازنین و من محرومم از خواندن نوشته های شیرینتون...
مامان محمدحسین
5 شهریور 92 17:08
عزیزم ماشالله....
خوبه وقت می کنین 2 وبلاگ رو آپ کنین


والله اون وبلاگ خیلی بهش ظلم میشه چون ماه تا ماه اپ میشه
مامان رهام
5 شهریور 92 19:31
عزیزم براش اسپند بریز لطفاً.....چقد خندیدم برا این پستتمنم فعلا جرات نمیکنم بزارم بره


فدای شما بشم....راست میگین خطرناکه نظارت درستی فکر نمیکنم رو بچه ها باشه