شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم19

1392/5/28 18:20
نویسنده : مامان سوده
264 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی در حال شیطنت بود و مرتب بهش گوشزد میکردم که اروم باشه  و عاقبت:

مامان:امیــــــــــــــــــر مهـــــــــــــــدی!!!!کلافه

و ناگهان در کابینت محکم خورد به پام و آخ

امیر مهدی:حقـــــــــت بود!!!!کابینت خورد به پات!!!!ابرو

مامان:تعجب

امیر مهدی در حال مکالمه با خودش:ایرانسل تفیض میده!!!

مامان:ایرانسل چی میده؟

امیر مهدی:تفیض!!!

بالاخره انقدر کلماتو زیرو رو کردم فهمیدم تفیض یعنی تخفیف!!!

حالا معنی کلمه رو فهمیدم اما معنی کل جمله رو نمیفهمم!!!سوال

مامان در حال خیار شور خرد کردنه و امیر مهدی هم تند تند برای من خیارشورها رو نصف میکنه و میگه:مامان!پسر خوبی ام !!!کمکت کردم!!

بابایی خداحافظی کرد و رفت سرکار چند ثانیــــــــه بعد....

امیر مهدی:کاشکی بابا زود بیاد!!!

مامان:پسرم همین الان بابا رفت!!!!تعجب

من امروز و دیروز اف بودم و سرکار نرفتم اتفاقا هر دوروز هم مهمان داشتم اما من و گل پسر کنار هم بودیم و این بهترین و لذت بخش ترین اتفاق بود  امیر مهدی هم مرتب میگفت :امروز ای سی یو نمیری؟...وقتی بعد از ظهر امیر نازنین میخواست بخوابه  طبق معمول موهای منو گرفت تا بخوابه اما انچنان دست های کوچکش رو دور گردن من حلقه کرد و خوابید که اشک توی چشمهام جمع شد ...پسر نازنینم همیشه و همیشه دوستت دارم و برای ساعتهایی که تنهات میذارم شرمنده ات هستم گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدحسین
28 مرداد 92 20:30
آفارین به شیرین زبونی های گل پسر...






مامان آروین
28 مرداد 92 21:30
آفرین به پسر زرنگ کمک مامان میکنی
راستی امیر مهدی جان ایرانسل اصلا تفیض نمیده فقط صبح تا شب اس میده
سوده جون گپ خاموش کردی آخه اون موقع که این پستو گذاشتی من آنلاین بودی ولی شما آف بودید



چرا نگفتی بیام گپ؟؟؟؟؟
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 2:04
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ
شازده امیر و رها بانو
29 مرداد 92 12:26
سلام عزیزم خدا پسر نازتو حفظ کنه اسم پسر منم امیر مهدیه اونم مثل پسر شما دلش زود زود برا باباش تنگ میشه واقعا پسر شیرین زبونی دارین اگه با تبادل لیینک موافقین بهم بگین خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم


سلام عزیزم لینکتون کردم ممنون از لطفتون.
مامان آروین
29 مرداد 92 13:33
بعدا متوجه شدم اون موقع آنلاین بودی از رو ساعتی که پستو گذاشتی 18:20
یعنی دو ساعت بعدش که براتون کامنت هم گذاشتم اون موقع متوجه شدم


فدات بشم دلم برات تنگ شده
امیر مهدی و عمی
29 مرداد 92 14:41
سلام سلام بر مامانی مهربون و دوست داشتنی
الان در شیفت به سر می برید؟
خدا قوت موفق باشید
راستی مامانی امیر آقا خیار شورها رو بوسیله نوش جان کردن نصف می کرد؟
قربون این پسر دل کوچیک برم که زود دلش تنگ میشه.
مامانی این فرشته نازنین هم حتما وقتی بزرگ بشه مطمئنا قدر همچین مامان مهربون و فداکاری رو خیلی میدونه
دوستت داریم ...



وایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیییی که مردم از خنده وقتی نوشتین خیارشورها رو چجوری نصف میکرده!!!!متاسفانه تازگیها امیر جان کمی شیطنتشون بیشتر شده سریعا کارد میوه خوری رو برمیدارند میخوان کمک کنن تقصیر من نیست دست میزنه به کارد...
ما هم دوستتون داریم عاشقتونیم میبوسیمتون.
مامان آروین (مریم)
30 مرداد 92 9:30
امیرمهدی جون علاوه بر اینکه شیرین زبونی و دلبری میکنه ، از خودش هم خیلی دفاع میکنه .
آفرین به پسر خوب و نازنین که به مامانش کمک میکنه .
چه جالب که آی سی یو رو کامل میگه
وای من هم عاشق اینم که آروین موقع خواب دستش رو بندازه دور گردنم ، اما هنوز کوچولوئه نمیتونه .


انشاالله مامانی اروین طلا هم به زودی همش حرفهای نقل و نبات برات بزنه و دستهای کوچک و لطیفشو با محبت دور گردنت بندازه .خدا برات نگهش داره انشاالله...