شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم17

1392/5/23 0:03
نویسنده : مامان سوده
340 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:امیر مهدی داری چکار میکنی انقدر ساکتی؟سوال

امیر مهدی:مامان دارم عطر میزنم خوشبو بشم!!!!خنده

امیر مهدی در حین بالا رفتن از سر و کول مامان موهای مامانو میکشه و بالاخره کاسه صبر مامان لبریز میشههههه.....

مامان:کلافه

امیر مهدی:مامانننننننننن!!!!شوخی کردم!!!!!مژه

امیر مهدی از بس سر و صدا میکنه نمیذاره صدای تلویزیونو بشنوم....و صداشو زیاد میکنم...

امیر مهدی:زیادش نکن!!!!تعجب

مامان:متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرمهدی وعمی
23 مرداد 92 22:19
مامان خانم بچه خوفی باش دیگه
خدای نکرده آقا امیر مهدی بیرون باکسی قرار داشتنکه معطر می فرمودن


امیر مهدی دایم در حال معطر فرمودن هستند و هیچ عطر و ادکلنی از دستشون درامان نیست.....
آسمونی ها
24 مرداد 92 10:56
وای چقدر حرف زدم ...

الان پیش خودت میگی چه خوب که با تاخیر اومد جواب کامنت داد


خوش امدی عزیزم زودتر از اینها منتظرت بودم ممنون از گفته هات خوشبخت باشی...
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 16:08
عزیزم تو که خودت خوشبوئی مثل گل اقاقیا ، برای چی عطر میزنی گلم .



ممنون عزیزم
مامان مهسا
27 مرداد 92 10:32
سلام عزیزم با افتخار لینک شدید
مامان آروین
27 مرداد 92 20:54
سلام عزیزم کم پیدایی امروز چند با اومد آنلاین نبودی!!!!!!!!!!!!!!




سلام عزیزم مهمان داشتممممممممم.خوش امدی دلم برات مورچه شده بود گلم.