شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم16

1392/5/22 10:04
نویسنده : مامان سوده
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم با پسرم شوخی کنم رفته بودم تو اتاق و امد درمو بستو گفت:

امیر مهدی:حالا گریه کن!!!!

مامان:سکوت کردم وهیچی نگفتم ...

امیر مهدی مرتب صدام زد منم جواب ندادم صبر کردم تا بره دنبالم بگرده یواش درو باز کردم دیدم زرنگ تر از این حرفاست پشت در یواش وایستاده!!!

گفتم:شانس اوردی میخواستم بترسونمت!!!!

امیر مهدی هم یک دفعه با صدای بلند  گفت:ااااا منم تو رو میترسونم!!!!

داشتیم با امیر مهدی بازی میکردیم دستش خورد تو سرم....

گفتم:من دردم گرفت دیگه بازی نیستم!

امیر مهدی:مامان!شوخی کردم!!!

امیر مهدی با خودش حرف میزنه و میگه:اتوبوسمو عزیزجون خرید!تراکتور عزیزجون خریده!همهههههههه عزیزجون خریده!!!

امیر مهدی خطاب به عروسکش:تو گنده نیستی!!!تو قوی نیستی!من گنده ام!من قوی ام!!!

امیر مهدی تمام ماشینهاشو میچینه کنار هم و میگه:مامان!اینجا بنزینه(پمپ بنزینه!)من ماشینامو بنزین زدم!!!

امیر مهدی داشت باهام حرف میزد من حواسم نبود یک دفعه یک بشگن زد و گفت :مامان!

بشکن زدنت منو کشته نفسمممممممم!!!

عاشقتم و میمیرم برات.زنده باشی هزار سال نفس مامان!

داشتم اصرار میکردم امیر مهدی بخور غذاتو بخور مرتب سرشو میکشید عقب که یک دفعه از عقب افتاد رو زمین و با عصبانیت گفت:حالا دیدی مامان!!!!!!!!ابرو

حالا بیا!یک چیزی هم دستی به گل پسر بدهکار شدیم !!!خجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

امیرمهدی وعمی
22 مرداد 92 11:03
سلام
حالا دیدی مامانجفت امیر مهدی ما همیشه بقیه مقصرنواقعا با این زبون و هوش وروجکا چکار باید کردسیدامیرمهدی میگه حالا دیدی مامان خانمممالبته با حرکات دست خاص


سلام به روی ماهتون قربون این سید نازنین شما برم من
مامان مهسا
22 مرداد 92 13:36
سلام حالتون چطوره بازم به ما سر بزنید


مامان مهسا
22 مرداد 92 13:36
مامان مهسا
22 مرداد 92 13:37
دوستون داریم خیلی زیاد
مامان مهسا
22 مرداد 92 13:38
مامان آروین
22 مرداد 92 15:02
قربون پسر شیطون و شیرین زبون برم من آخه شما وروجکها چرا اینقد ماشین دوست دارید
راستی سوده جون ساله دیگه مسابقه قوی ترین مردان شرکتش بده مطمئن باش قهرمان میشه
پسری عصبانی هم میشه بله دیگه همیشه ما بزرگترا مقصریم




خدا نکنه عزیزم عشق ماشین اونم از نوع تراکتور و کامیون و تریلی!!!!!!!!!!1
مامان آروین
22 مرداد 92 15:06
سوده جووووووووووووووون الان این شکلیم
میدونی چرا ؟؟؟؟؟
چشم خورد پیوندهای روزانه
کیک پزی بازی
خدا خیرت بده کلی خندیدم راستی میری بازی میکنی پس بگو برا همینه دست پختت خوبه هر روز چند ساعت تو نت آشپزی میکنی اصلا خودتو لو نمیدی که از اینا آشپزی یاد گرفتی
از امروز منم بازی


من برای تو دارمممممممممممممممممم


علامه کوچولو
22 مرداد 92 18:00
سلام بر اقاقیای سفید و مامان عزیزش
چلچله ما چطوره؟خوبین انشاءالله؟
میگم با این زبونی که این داره وقتی از سرکار میای تمام خستگیها پَر
خداحفظش کنه


سلام به روی ماهت عزیزم ممنون دوست جونی شما خوبین گل پسر خوبه؟خدا پسر گل شما رو هم حفظ کنه انشاالله.
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 16:06
حالا دیدی مامان ، با اصرار نمیشه به بچه غذا داد .
قبون کاراش و شیرین زبونی هاش


امان از بی غذایی امیر مهدی به هیچ صراطی مستقیم نیست
مامان مهسا
28 مرداد 92 11:00
س.لام ممنون که سر زدید