شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم15

1392/5/21 0:56
نویسنده : مامان سوده
288 بازدید
اشتراک گذاری

مامان :امیر مهدی کی گفته تو انقدر شبیه من باشی؟شبیه من نباش!

امیر مهدی (با هیجان و خنده):چرااااا!!!!شبیه تو میباشم!!!!

مامان:میباشمت کشته منو!!!!قهقهه

مامان:امیر مهدی بیا غذا بخور!

امیر مهدی:من خوردمممممممممم!!!!!

مامان:کی غذا خوردی من ندیدم؟سوال

امیر مهدی:چرا خوردم!دیروز خوردمممممممممم!!!!!تعجب

مامان:تعجب

مامان:خب اون دیروز بود .دیروز گذشت الان بیا بخور پسرم!

امیر مهدی:نهههههههههه!!!!فردا میخورممممممممممم!!!!تعجب

مامان:باریکلا !!!!از معنی دیروز و فردا نهایت سواستفاده رو میکنی هان؟؟؟؟قهر

مامان:امیر مهدی الان بیا غذا بخورررررر!!!!!!آخ

امیر مهدی:من سیرم!چهار شنبه میخورم!!!!تعجب

مامان:حداقل دلم خوش بود که گفتی دیروز خوردم و فردا میخورم حالا این چهارشنبه کییییییی بیاد خدا میدونهههههه!!!!

این نمونه کوتاهی از مکالمه مادر و پسر برای غذا خوردن گل پسره که مامان باید کل انرژیشو بذاره تا این پسر بلا بیاد غذا بخوره اون هم خیلی کم!خدایا کی این مشکل برطرف میشههههه خودت کمک کننننننن!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای یسری جان
21 مرداد 92 18:44
با سلام
مثل همیشه قشنگ بود ، این دلبری کردن امیر مهدی گلم را دوست دارم و هیچگاه نمی شود که این دیالوگها را بخوانم و لذت نبرم . همواره برایم جذابیت خاص خود را داشته است .
برای این نوشته هایتان دست مریضاد و خدا قوت می گویم.
کاش امیر مهدی خوشگلم بداند من چقدر خاطر خواه او ( میباشم )
مدل خودش گفتم
اما واقعیت هم همین است که او جزء عزیز ترین کودکانی است که به آنها عشق می ورزم .
برای امیر مهدی گلم ، گرچه خودش گل است


با سلام و احترام ممنون از محبتتان که همیشه مانند دریاست...
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 مرداد 92 19:26
خخخخخخخخخخخ آینده نزدیک من و ارشانم همین میشه
مامان آروین
21 مرداد 92 21:10
از دست این وروجکها با این غذا خوردنشون
آروینم اشکمو درمیاره تا یه لقمه غذا بخوره
سر غذا خوردنش کلی حرص میخورم

همش میگه سیرم بعدا میخورم و ....


فدای اروین بشم من.
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 16:03
وای از دست غذاخوردن های بچه ها . از بس باید حرص بخوریم خودمون لاغر میشیم . آروین به خوبی غذا نمیخوره اما اگه خونه باشم برای خوردن اجبار نمیکنم و وقتی خوب گرسنه شد خودش میره کنار یخچال می ایسته . مثلا دیروز ساعت 9 صبح صبحانه خورد و ساعت 14 نهار نخورد منم اصرار نکردم و خوبید تا ساعت 18 . وقتی بیدار شد یه کاسه پر سوپ خورد در عرض 5 دقیقه ، نه حرص خوردم و نه داستان تعریف کردم .
شما هم خیلی اصرار نکن بزار دم دستش گرسنه شد میخوره ماشاالله پسر شما که بزرگ شده ....

اخه عزیزم من امتحان کردم سه شبانه روز فقط شیر خورد روز سوم سرش گیج رفت افتاد زمین !!!!!!!!!!!