شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

خانه دوست کجاست؟

1392/5/18 11:07
نویسنده : مامان سوده
304 بازدید
اشتراک گذاری

من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو…؛

هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند

شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست…

بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر
” خانه دوست کجاست ؟ ”

فریدون مشیری 

تقدیم به پسر از گل بهترم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آروین
18 مرداد 92 15:21
بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست


ما فقیران قلبمان بی کینه است ، دوستی با هر که کردیم جای او در سینه است
مامان آروین
18 مرداد 92 15:22
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه
چشمانت را از من دور کند
و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد


.

روز به خورشید مینازد ، شب به ماه

ما به داشتن عزیزی مثل شما

مامان آروین
18 مرداد 92 15:23
دوستان من،مثل گندمند!

یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است
ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند
مهربانیت راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد


.
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم

هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم

مامان آروین
18 مرداد 92 15:23
فرشته ها همیشه وجود دارن،اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست
تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم


.

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
یگانه جان
20 مرداد 92 8:53
سلام دوست عزیز ممنون که به من و دخترم محبت داشتید توی یک شرکت خودرو کار میکنم پدر و مادرم شهرستان زرند هستند پدرشوهرم چند ساله که عمرش را داده به شما مادرشوهرم هم تنها زندگی می کنه اون هم شهرستان هست پارسال سال 91 عجل ما را از هم جدا کرد


سلام عزیزم خیلی متاسفم میام وبتون بیشتر صحبت کنیم....
امیر مهدی و عمی
20 مرداد 92 11:15
سلام عزیزم
خانه دوست همین جاست تو قلبمون جا خوش کرده
عزیزم خونه دوست عزیزمون در نزدیکترین نقطه احساسمونه
البته اگر قابل دوستی داشته باشیم



سلام عزیزمممممممم فدای شما بشم من
امیرمهدی و عمی
20 مرداد 92 12:40
خصوصی


رفتممممممم
مامان رهام
20 مرداد 92 15:45
مث همیشه عالی بود


ممنون عزیزم
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 15:58
فرق است میان دوست داشتن و داشتن دوست،

دوست داشتن امریست لحظه ای و اما داشتن دوست

استمرار لحظه های دوست داشتن است.
امیدوارم دوست خوبی براتون باشم و بتونم هر روز به خونتون سربزنم .




فرشته ها همیشه وجود دارن،اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست
تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم