شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی گل پسر و شب قدر

1392/5/6 13:36
نویسنده : مامان سوده
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیشب که شب قدر بود مامان سوده منو برد حمام و غسل شب قدر کردم لباس مشکیمو پوشیدم بابایی رفت تکیه اما من و مامان تو خونه مراسم شب قدرو انجام دادیم مامان بهم تسبیح و مهر و یک مفاتیح کوچک داد من نماز خوندم هر کاری مامانم کرد منم کردم ولی من تا ساعت 2 بیشتر نتونستم بیدار بمونم!مامانم بیدار بود من خوابم برد انشاالله وقتی بزرگ شدم منم احیا میگیرم.

پ.ن:از اونجایی که عاشق گل پسری هستم همیشه ازش عکس میگیرم این هم یادگار شب قدر دیشب.انشااالله پسرم در پناه حضرت علی باشه .و همیشه در راه صراط مستقیم باشه.عزیز دلم قربون نماز خوندن و سجده کردنت برم الهیییی.لذت میبرم وقتی میبینم با من تمام مراسمو انجام دادی نفسم.خدا تو دسته گل عزیزو برام حفظ کنه انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 14:51
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود
آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود
پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود
جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار
شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد.
التماس دعا دوست گلم

تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
امیر مهدی و عمی
6 مرداد 92 14:55
سلام بر مادر و پسر مهربون
قبول باشه عزیزم مارو هم حتما دعا کن
دعای شما فرشته های کوچولو حتما درگاه خدای مهربون ارزش داره.
مامانی قول باشه چه صفایی داشته در کنار گل پسری احیا کردن.
منم دیشب رفتم حموم امیر آقا ه دیشب خنمون بودن تا فهمید من قصد رفتن به حمومو دارم سریعا از کمدش یکدست لباس برداشتو از من زودتر توی حموم بود
باز هم التماس دعای مخصوص

سلام عمه های گل و نازنین فدای سید شما بشم الهی .التماس دعای فراوان از شما عمه های گل و سید کوچولوی نازنین دارم

بابای یسری جان
7 مرداد 92 9:41
با سلام
نمی دانم در این شبها آسمان کوتاه می شود یا دستان من بالاتر می رود اما این را خوب می دانم که فاصله دعا تا استجابت یک آمین است .
برایتان هر سه نفرتان در این لیالی قدر آرزوی طول عمری با عزت همراه با سلامتی را دارم .
تقدیم به امیر مهدی گلم که هر کمان ابرویش دل و دیده را با خود می برد .


تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
مامان آروین
7 مرداد 92 10:35
قزبونت برم عزیزم قبول باشه التماس دعا
مامان آروین
7 مرداد 92 10:38
قربونت برم عزیزم قبول باشه التماس دعا


عزیزم قبول حق ما هم التماس دعا داریم گلم.
امیرحسین
7 مرداد 92 17:03
سلام امیر مهدی جون شناختی من امیر قلقلکی هستم خوبی من از مامان خوبت تشکر میکنم که این وبلاگ قشنگو برات درس کرده به وبلاگ منم برو نظر بده
مامان آروین (مریم)
8 مرداد 92 8:29
خصوصی عزیزم
مامان رهام
8 مرداد 92 14:10
سلام عزیزم....قبول باشه ..رهامم هر دو شب پابه پای من بیداربود و پابه پای من گریه کرد قربونشون برم





a.a
9 مرداد 92 14:39
سلام خوشحال میشم به منم سربزنی
مامان مهسا
9 مرداد 92 21:52
سلام عزيزم ببخشيد چت قطع شد خدا اين گل پسررو برات حفظ كنه خيلي ماهه


سلام ممنونم


صفورا مامان آوا
10 مرداد 92 10:27
رمز خصوصی