شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

فرا رسیدن ماه رمضان مبارک!

1392/4/18 18:51
نویسنده : مامان سوده
249 بازدید
اشتراک گذاری
کاش در اين رمضان لايق ديدار شوم

سحري با نظر لطف تو بيدار شوم

کاش منت بگذاري به سرم مهدي جان

تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم

جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا

کی شود با رطب وصل تو افطار کنم



ماه رمضان، ماه از «منيت» و «ماديت» بريدن و پركشيدن در هواي لاهوت و «گردشهاي روحاني» است.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساغر
19 تیر 92 15:37
من ریه هام یه مشکلی داره نمیتونم روزه بگیرم ولی هر کی روزه میگیره ایشلا قبول باشه


الهی بمیرم چرا عزیزم؟انشاالله گلم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 16:10
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مسیحا
19 تیر 92 21:18
سلام ، با تب تابستون آپم


سلام بمیرم خاله تبتو نبینم.