شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونی های قند عسلم3

1392/4/21 0:01
نویسنده : مامان سوده
245 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی:مامان!ساعت چنده؟دوازده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

مامان:قهقهه

قبل از رفتن به مهدکودک:

امیر مهدی:ماماننننننننن!نریم مدک(مهدکودک!)باشه!نریم باشه!

مامان:(دروغ مصلحتیخجالت)باشه پسرم!

چند ثانیه بعد.....

امیر مهدی دوباره تمام جملات بالا را مرتب مثل طوطی تکرار میکنه!!!ثانیه ای یک بار!!!!دل شکسته

مامان در حال درست کردن افطار:

امیر مهدی:مامان غذا میپزی؟ماچ

مامان:اره پسرم دارم برای بابایی افطار درست میکنم.مژه

امیر مهدی:مامان!برا منم درست کن باشه؟خنده

امیر مهدی دستشو مشت کرده انگار یک چیزی تو مشتشه با عجله میاد سمت من!

مامان:چی تو دستته؟

امیر مهدی:س و س ک!!!!تو رو بخوره!(با شیطنت!)خنده

مامان:استرس

امیر مهدی الکی اینکارو کرده!متفکر

تروخدا ببین بچه به این کوچکی حساسیت منو فهمیده!خجالت

امیر مهدی مشغول دیدن کارتون از شبکه پویا که کارتونی نشون میده یک خانمه توشه بهش میگن عزیزجون و از اونجایی که به مامان من میگه عزیز جون با خوشحالی میگه:

امیر مهدی:واییییییییی مامان عزیزجون!شقایقش کو؟؟؟؟[خواهر منو میگه!!!!!!)قهقهه

مامان:فدای نکته سنجیت بشم الهی نفسم!

برای خاله شقایق عکس گل شقایق سیو کردم تو گوشیم و خاله پیام فرستاده و عکس گل شقایق افتاده گوشه پیام:

امیر مهدی :مامان خاله شقایقه!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

مامان:از کجا فهمیدی پسرم؟تعجب

امیر مهدی:ماماننننننننننننننننن!!!! گل شقایق دیگه!!!!!تعجبچشمک

مامان فدای هوش و ریز بینی تو بشه الهیییییییییییییییی!قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 تیر 92 11:26
وای شیرین زبونم بالاخره 1 روزی میبینمت و میچلونمت


فدات بشم شقایق گلم
مامان ايلين
21 تیر 92 12:16
ابم منتظرم


امدمممممممممممم


بابای یسری جان
21 تیر 92 13:14
با سلام و عرض قبولی طاعات و عباداتتان
ماشاءالله به این هوش و ذکاوت امیر مهدی گلم و آفرین بر این پسر بااستعداد که همه چیز را به سرعت یاد می گیرد .


سلام پدر بزرگوار و مهربان هزاران افرین بر یسری جان و هزاران افرین بر تربیت کنندگان ان !ممنون از لطفتان.
ساغر
22 تیر 92 12:12
الان دوستم خونمونه گفتم اول سایت رو بخونم بعد بیام مطالبتون رو بخونممممممم
این لینک همون نیمرو هست!ههه
http://nightnama.ir/codes/upper/


مرسی گلم دهنم اب افتادددددددددددددد
ساغر
22 تیر 92 17:37
ههههههه عزیزممممم.
کاش دادااشی من بود ایشون
واقعا بچه های امروزی خیلی باهوشن ماشالا


فدات بشم
مامان رهام
23 تیر 92 12:42
سوده جونم باید موهاش وقتی کوتاه هم هست فر باشه عکس پست ثابت رهام و ببین موهاش کوتاه ولی فره..ربطی به بلند شدن موهاش نداره فربودنش...عزیزم فک کنم موهای امیر مهدی لخت باشه...من میخوام موهاشو کوتاه کنم


موهاش فر نیست متاسفانه.نهههههههههههههههه این کارو نکنیدددددددددددددددددد حیفهههههههههههه!
بهار مامانه برسام
29 تیر 92 4:58
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم عزیزمی قربون این شیرین زبونیات بشم هزارماشالله به این پسریه باهوش و خوشمل