شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تو را دوست دارم!

1392/4/16 21:41
نویسنده : مامان سوده
252 بازدید
اشتراک گذاری

من از عهد آدم تو را دوست دارم              
از آغاز خلقت تو را دوست دارم              
چه شب ها من و آسمان تا صبح دم        
سرودم نم نم تو را دوست دارم      
نه خطی نه خالی !نه خواب و خالی       
من ای حس مبهم تو را دوست دارم  
بیا تا صد دل از دل سنگ خیزد                
بگو ییم با هم تو را دوست دارم   
جهان یک زبان شد هم آواز              
تو را دوست دارم .تو را دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مشاور تبلیغاتی (خورشید)
16 تیر 92 22:58
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
شلمان جون
17 تیر 92 0:05
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مهزنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 11:48
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/ ..
امیر مهدی و عمی
17 تیر 92 18:00
سلام ما هم شمارو دوست داریم.

مامانی کجایید؟خبری ازتون نیست؟




سلام گلم من سرماخوردم در حد فجیعععععععع!!!!!


عزیزم وبت نه با اکسپلورر باز میشه نه با فایر فاکس
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
17 تیر 92 18:35
منم دوست دارم عزیزم امیر مهدی جون





مامان آروين
17 تیر 92 21:32
عزيز دلم ما هم خيلى دوست داريم اميدوارم هميشه سايه پدر و مادر عزيزت بالا سرت باشه


عزیزمییییییییییییی
مامان امیر حسین
23 تیر 92 2:37
ماشاالله چه پسر ماهی دارید خدا حفظش کنه.آفرین به هوشت گل پسر.


ممنون عزیزم