شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم3

1392/4/18 0:02
نویسنده : مامان سوده
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم الان که توی گرمای تابستون مامان و تو با هم سرماخوردیم!!!!قهقههمن به خاطر علاقه به تو و اینکه شیرین زبونیهات یادم نره میام برات مینویسم.و اما...

امروز صبح:امیر مهدی:مامان لرزت میزنه؟!!!ابرو

مامان:نه پسرم!

امیر مهدی:مامان جیش دارم!

مامان داره از بدن درد میمیره و میگه :پسرم به بابایی بگو درو برات باز کنه تا بری!

بابا هم داره با موبایل حرف میزنه!

امیر مهدی:بابایی !درو باز کن!

بابایی حواسش به گوشیه و توجه نمیکنه!قهقهه

امیر مهدی:مامان حرفش هنوز تموم نشده!!!

هر وقت کاری از این گل پسر خواستم انجام بده:

مامان:غذاتو بخور پسر!

امیر مهدی:مامان !چهار شنبه میخورم!!!خنده

مامان:پسرم برو بالشتو بیار!

مامان:چهارشنبه میارم!!!!تعجب

و خلاصه همه کارها رو میخواهی چهارشنبه انجام بدی!!!

تو خونه عزیز جون(مامان گلم):

مامان سرشو گذاشته رو بالش و میایی بالشو برمیداری!

مامان:بالشو بده عزیزم!

امیر مهدی:نه!برات میخرم!!!!!!تعجب

هر وقت نمیخواهی چیزی بخوری:

امیر مهدی:نده دیگه نده!اسفراخ (استفراغ)میکنم!!!!قهقهه

 

مامان:محمد برای امیرم تفنگ اسباب بازی بخر!

امیر مهدی:نههههههههههههه!تفنگ نمیخوام!اسباب بازی میخوام!!!!قهقهه

خدا تو غنچه گلو برام حفظ کنه انشاالله عزیز دلم دوستت دارم یک دنیا!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آروين
18 تیر 92 17:05
قربون پسر شيطون شيرين زبون برم من ميخواستم چهارشنبه كامنت بزارم طاقت نياوردم



مامان کوثری
19 تیر 92 21:00
شیرینی خودت چقدر بامزه احتمالا همه اتفاق های خوب زندگیش باید 4 شنبه اتفاق بیوفته


انشاالله عزیزم