شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بابایی دوستت دارم!بابایی روزت مبارک!

1392/3/3 8:50
نویسنده : مامان سوده
1,411 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس کیک باباست که دیروز با مامانی خریدیم!مامان سوده هر چی به اقاهه گفت بنویس محمد جان روزت مبارک!اقاهه گفت  برای جان جا نداریممممم!!!!ولی نکته اصلی تو ادم برفی بدبخت روشه ببینین چقدر خوشگل بود!

 

 

در یک عملیات غافلگیرانه من یک دفعه یک دست و بعد صورت ادم برفی رو خوردم!!!!!!چه خوشمزه بود!چوب شور بود!!!!!

 

 

ببینم چه شکلی شد؟؟؟!!!!

 

 

 

وایییی!هنوز یک دست دیگه هم داره!!!!به به!!!

 

 

 

مامان برای قبلیها اجازه نگرفتم ولی برای این یکی دستش اجازه میگیرم!!!!اجازه هست؟؟؟؟(مامان:واقعا اجازه گرفت!از بس وقتی صورت و دست قبلیشو خورد خندید و از ذوق پرید تو هوا منم همش میگفتم :وای !امیر مهدی !و یک کم هم ادای ناراحت در میاوردم!باز هم میخندید!)

 

 

 

خب مامان!مگه چیه!من چوب شور خیلی دوست دارم برام بخر تا به این راه کشیده نشم دیگههههه!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

وایییی!حالا که کیک خراب شد بذار من تو عکس نباشم تا نفهمند کار من بوده!نکنه کیک دور دهنمو پاک نکردم!!!!

 

 

 

من خیلی اقاهستم!این وصله ها به من نمیچسبه!دور دهنم هم که تمیزه!

 

 

این گلهای قشنگو من برای بابایی خریدم!یک سکه هم مامان برای بابایی خرید!اینجا هم مامان داره باهام تمرین میکنه بگم بابایی روزت مبارک!بابایی دوستت دارم!

 

 

همه این گلهای زیبا تقدیم بابایی گلم!بابایی دوستت دارم!بابایی روزت مبارک!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
3 خرداد 92 10:56
روز مرد بر امیرمهدی گل و روز پدر بر باباو مامان امیرمهدی مبارک.انشالله سایه تون بر سرش مستدام باشه


ممنون عزیزم به همچنین.
مامان آروین
3 خرداد 92 12:46
روز مرد بر بزرگ مرد کوچک امیر مهدی جان مبارک
ایشالا سایه پدر و مادر عزیزت همیشه بالا سرت باشه


سلام عزیزم ممنون انشاالله خدا کانون خانواده شما را هم همیشه شاد نگه داره