شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اقاقیای مامان!

1391/12/22 22:30
نویسنده : مامان سوده
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام اقاقیای سفیدم! امروز که صبحکار بودم بنا به توصیه همکارم چون براش تعریف کردم که شما دو روزه لب به غذا نمیزنی تصمیم گرفتم ببرمت بیرون حالا بماند که بی فایده بود و بی اشتهایی همچنان ادامه داره.اما در این بین چشمم افتاد به یک گلدان اقاقیا پشت شیشه گل فروشی!!!!عاشق این گلم عزیزم چون عطر تو رو میده نازنینم!(احساسات مادرانه رو داشتی؟اقاقیا عطر امیر مهدی رو میده!!!)و چون ما یک اقاقیای واقعی تو خونه داریم تصمیم گرفتم یک مصنوعیشو هم بخرم!!!و اینگونه بود که این گلدون گوشه خونه کوچک ما جا گرفت و این وسط تو هم همش ذوق میزدی تازه تو اژانس هم نگران بودی مبادا بشکنه یا کثیف بشه!!!!عاشقتم اقاقیای خوشبوی مامان!غذا بخور نفسمممم دق کردم از غصه!

 

الهی مامانی فدای ژست گرفتنت بشه عشقمممممممممم!

انصافا کدومشون خوشگل ترند؟!!!!!من که میگم .....عشقم امیر مهدی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه كوچولو
23 اسفند 91 7:53
وووووووووووووووووي چقدر خوشگله هرچند به امير مهدي نميرسه
مبااااااااااااااااااااااارك باشه عزيزم


سلامت باشی عزیزم تمام گلهای اقاقیا تقدیم قلب مهربونت
مامان ملیکا کوچولو
23 اسفند 91 23:43
امیر مهدی خاله غذاتو بخور.جیگرم من میدونم وقتی غذا نمی خوری مامانی چقدر غصه می خوره.دوست دارم عزیز خاله


ممنون خاله جون.براش دعا کنید مرتب کاهش وزن داره
امیر مهدی و عمی
24 اسفند 91 0:48
گل پسر فقط امیر مهدیچرا خوشگل پسر غذا نمیخوره؟امیر مهدی ما عاشق کبابوقورمه سبزیهاقاقیای خوشبومون چی دوست دارهمامانی لطفا اونهارودرست کنالبته میدونم این کارو حتما کردیدراستی دندوناش مشکلی ندارن


خاله جون امیر مامان مریضه عاشق قرمه سبزی و ماکارونیه الان اونها رو هم نمیخوره دندوناش کامل درامده.
مهرنوش مامان مهزیار
24 اسفند 91 8:25
معلوم عزیزم امیرمهدی


ممنون عزیزممممممممممممم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
25 اسفند 91 14:14
خیلی گل خوشگلی ولی معلومه امیر مهدی هیچ چیز به پای امیر مهدی نمی رسه


ناهید جان تو خودت قشنگترین گل دنیایی عزیز با محبتم خیلی دوستت دارم.