شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عشق من!

1391/12/19 11:52
نویسنده : مامان سوده
382 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگیمی تو همه چیمی تو

 

تنها نذاری عشق قدیمیتو

 

من با تو بودم تو شادی و غم

 

عاشقت شدم آروم و نم نم

 

هی تو عشق منی هی تو عمر منی

 

نری دلمو بشکنی

 

تو عشق مهربون

 

اگه بری میمیرم پیشم بمون

 

تو شدی واسه من آروم جون

 

هی تو عشق منی هی تو عمر منی

 

نری دلمو بشکنی

 

تو عشق مهربون

 

اگه بری میمیرم پیشم بمون

 

تو شدی واسه من آروم جون

 

...

 

 

با تمام وجودم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
18 اسفند 91 22:04

بازم که با سبز نوشتی
بابااااااااااااااا من چشام ضعیفه


وایییییییی به خدا وقتی با سبز مینوشتم یاد تو بودم اما گفتم ارام خانم که دیگه ما رو تحویل نمیگیره ......شوخی کردم الان رنگشو عوض میکنم چشمممممممممممممممممممممممممممممم.
پرپرواز
19 اسفند 91 11:30
خدا راشکر که امیر مهدی جان چنین پدر و مادری داره.فکر میکنم تا قبل از چهارسالگی که وابستگیش به شما بیشتره کلاس جواب نمیده .کتاب هایی هست آیه های موضوعی قرآن با نقاشی ها جذاب .میتونید اونها را تهیه کنید و آیه ها را یادش بدید. بعد در طول روز هر جایی که مناسب بود بهش بگید آیه ی مربوطه را بخونه. اینطوری نه تنها آمادگی حفظ پیدا میکنه که قرآن در متن زندگیش جای میگیره.البته حفظ کامل سوره های کوچیک هم خوب و لازمه. موفق باشید.


ممنون از راهنمایی های ارزشمندتون.
مامان فاطمه
19 اسفند 91 14:48
سلام
خوبید امیر مهدی خوبه خدا عشقتو برات نگه داره فداششششششششششششش
می بوسمت امیر کوچولو
خاله امشب تولد منه برا جشن دعوتتون می کنم


سلام عزیزم تولد گل دخترت مبارک
سجاد
3 فروردین 92 10:55
سلام . سال نو مبارک . به منم سری بزن . مر30