شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دکتر و تشخیص...

1391/12/15 16:11
نویسنده : مامان سوده
243 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام قند عسلم.از انجایی که بیماری و تب ادامه دار شد بردمت دکتر و دکتر فکر کرد خدا نکرده مننژیت گرفتی وای وقتی این حرفو زد داشتم میمردم.شروع کردم همونجا گریه کردن.ولی بعد از معاینات این تشخیصو رد کرد و برات کلی ازمایش نوشت .دوست گلم سعیده دیروز به جای من عصر کاری وایستاد تا من بتونم شما رو ببرم دکتر عزیزم.دستش درد نکنه .دیشب هم تب کردی و امروز انشاالله دیگه مشکل نداشته باشی اما وضعیت غذایی که افتضاحههههههههههه!!!هیچی نمیخوری گلم.فردا تو مهد کودک ازتون عکس میگیرن.امسال خاله های مهدت تصمیم گرفتن گروه 3 تا 5 سال تو جشن و فیلم نباشن!میگن شلوغ میکنن!!!!پارسال که کوچکتر بودین براتون جشن گرفتن امسال که مشاالله اقا شدی .....واقعا که!!!به قول خودت:من قهرم!!!!امیر مهدی گلم با خنده هات میخندم با گریه هات گریه میکنم با سلامتت شادم با بیماریت بیمار و غصه دارم.خدا تو رو از من نگیره بی تو میمیرم.دوستت دارم یک دنیا عزیزترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فريبا
15 اسفند 91 16:12
وبلاگ خوبي داريد خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد
مامان کوثری
15 اسفند 91 16:15
آخی خیلی ناراحت شدم الهی زودتر خوب بشه مثل اینکه یه ویروسی شایع شده یه دوست دیگه ام هم کرمانی هست همین وضعیت واسه دخترش پیش اومده و متاسفانه مهد ها اولی جاهایی هستن که بیماری های شایع ور همه گیر تر میکنن واسه این تا یه ویروس جدید میاد زود بینشون شیوع پیدا میکنه آخه اونم مهد میره و مثل گل پسر شما چند شب همش تب شدید و استفراغ داشته انشاالله آخر سالی اتفاق بدی براشون نیوفته زود خوب بشن


انشاالله عزیزم
مادر آینده
15 اسفند 91 22:57
سلام از اینکه به وبم سر زدین ممنونم
ماشاءالله به گل پسرت
مامان یاس رفته
قراره طلاق بگیرن


سلام عزیزم واییییییی چقدر بد کاش اشتیشون میدادین طفلک این دختر معصوم و بی گناه.
مامان علی مرتضی
15 اسفند 91 23:59
بحق ام البنین انشالله که چیزی نیست وامیر مهدی عزیزم زودتر سلامتیشو بدست بیاره


انشاالله عزیزم شما دلتون پاکه دعا کنید براش
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
17 اسفند 91 1:49
سلام عزیزم
وای خدا پس کی میرسه که این اقا پسر که مثل فاطمه من هروز بیماره دیگه مریض نشه انشالله که خوب بشی دیگه مریض نشیااااااااااااااااااااا
سوده جون انشالله جشن فردا خوش بگذره واما جریان دنبال کردن شعر وتلاش برای رسیدن به اون یه تیکه خیلی با حال بود کلی کیف کردم
میگم اون عکس کوچکی امیر مهدی هست اگه خودشه ماشالله مثل فرشته ها می مونه


سلام گلم خوبی عزیزم اره عکس خودشه تو خودت فرشته ای عزیزم
مامان علی مرتضی
18 اسفند 91 11:57
راستی سوده جان تشخیص دکتر درست بود نتیجه ی نهایی چی شد الان پسرت خوبه؟؟؟


ممنون گلم از محبتت الان انتی بیوتیک میخوره دوباره اوتیت شده خدا رو شکر مننژیت نبود.
مامان علی مرتضی
18 اسفند 91 11:59
من خوزستانیم اهل شوش بعد از ازدواج که شوهرم ایلامی بود خوب دیگه منم بطبع میشم ایلامی ساکن شهر دهلران


فدات بشم هر جا هستی سالم باشی انشاالله.خوشحالم از داشتن دوست گلی مثل تو.