شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک شب سخت

1391/12/14 0:25
نویسنده : مامان سوده
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم!امشب یک شب سخت برای من و توست فردا هم من دوشیفت پشت سر هم هستم یعنی صبح و عصرم .و تو هم از بعد از ظهر استفراغ کردی و تب بالا داشتی گلم.الان هم هنوز تبت پایین نیامده علی رغم پاشویه و بروفن و استامینوفن.من نمیتونم بخوابم چون باید مراقبت باشم گلم.فردا تو رو به خدا میسپارم.انشاالله مشکلی نداشته باشی نفسم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
15 اسفند 91 2:25
سلام
وای خدا مرگم بده شما بچه ها دست به دست هم دادین هی مریض شین الهی بمیرم خاله انشالله زود خوب شی گلم مامانی رو دل نگرون نکن
سوده جون ناراحت نباش زود خوب میشه این بیماری شایع هست ولی خدارا شکر زود کنترل میشه با دارو روز خوبی داشته باشی گل خاله هم زود خوب شه


سلام خدا نکنه عزیزم اره شنیدم شایع شده از مهد گرفت