شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

خاله فرزانه

1391/12/12 2:48
نویسنده : مامان سوده
287 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام عمر و نفس مامان!امشب یکی از همکارای گلم خاله فرزانه با شوهرش خونه مون شام دعوت بودند.شما هم حسابی اتش سوزوندی نفسمممم!!!!!!!اخر شب که رفتیم برسونیمشون خونه من و تو هم با بابایی رفتیم و تو تو راه از خستگی خوابت برد عزیزم .امشب خیلی خوش گذشت گلم .من فرزانه رو خیلی دوست دارم چون هم شهری مامانم است و یک جورایی هم هم شهری بابام!!!میپرسی چرا؟چون هم اصفهانی و هم شمالیه!!در ضمن دختر خیلی عاقل و فهمیده ای هم هست.امیدوارم به اون و شوهرش هم امشب خوش گذشته باشه.یک جا میوه ای خوشگل هم برای من و بابایی اوردند که دستشون درد نکنههههه .بابایی هم تا تونست همش شوخی کرد و خندیدیم.من برای شام سوپ جو و کشک بادمجون و بوقلمون و مرغ و قرمه سبزی درست کرده بودم که فرزانه هم بزرگواری کردو کلی از دست پخت من تعریف کرد.ممنون فرزانه جونم.نوش جوننننننننننننننننننننت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه كوچولو
12 اسفند 91 8:01
بابا كدبانو!!!!!!!!!!!!!!دست مريزاد
ما اومديم ازاين كارا نكنيا يه نوع غذا بسه


واییییییییی شما بیایین و ما کاری نکنیم؟گوسفند میکشیم جلو پاتون عزیزمممممممممممممممممم.غذا چه قابل داره.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
15 اسفند 91 2:36
ماشالله به کدبانوترین زن دنیا
خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه خوشحال باشید


ممنون عزیزم من که به پای شما نمیرسم نظر لطفتونه