شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

کادوی تولد

1391/12/12 2:33
نویسنده : مامان سوده
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کیک شکلاتی من!عزیز دلم بالاخره 10 اسفند هم تموم شد بابایی ساعت 11:30 شب!برای مامان یک کیک شکلاتی اورد که خیلی هم خوشمزه بود با یک شیشه ادکلن جیوانچی که من عاشقشم.دست بابایی درد نکنه.عزیز جون و خاله شقایق هم بهم زنگ زدند و تبریک گفتند و خاله گفت کادوی تو محفوظه!!!!وایییییییییییییییی!!!!دست همشون درد نکنه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آوازقو
12 اسفند 91 2:43
سلام گل بانو تولدتون مبارکسال جدید زندگیت پربار وآسوده خاطر باشی


سلام عزیزم عمر شما هم دراز و پر گل انشاالله.
مامانی سه فرشته
12 اسفند 91 4:28
تولدتون مبارک.


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
علامه كوچولو
12 اسفند 91 8:00

به به !حتما كلي هم خوشمزه بوده
عاقا دهنم آب افتاد
بازم ميگم تولـــــــــــــــــــدت مبارك عزيزم


عزیزممممممممممممممممممممممیییییی دلم همیشه برات تنگ میشه گلمممم.جات خالی عزیزم.کاش پیش هم بودیم.
مامان کوثری
12 اسفند 91 16:12
عزیزم تولدت مبارک الهی همیشه سالم و زنده باشی هم واسه همسرت هم واسه فرشته کوچولوت


دوستت دارم گلم.ممنونم
مامان کوثری
12 اسفند 91 16:12
راستی کارت تبریک عید گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
15 اسفند 91 2:40
واییییییییییییییییییییی چه همسر خوبی نگفتم همه می خوان سوپرایزت کنن دستشون درد نکنه چه کیک خوشمزه ای



فدات بشمممممممممممممممممممم جاتون خالی
مامان علی مرتضی
16 اسفند 91 0:03
تولدت مبارک سوده جان تولد جاری بزرگم هم 10 اسفند بود البته جاری خوبم،تولد علی مرتضی 30 بهمن بود ولی ما به دلایلی 10 اسفند گرفتیم


قربونت برم عزیزم تولد گل پسر شما هم مبارک.اسم جاری میاد بدن من میلرزه !!!!!!!!!!!!