شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک روز بد

1391/11/25 1:18
نویسنده : مامان سوده
275 بازدید
اشتراک گذاری

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

 

سلام پسر مهربون و بخشنده من!امیر مهدی جان منوببخش!از صمیم قلب.امشب من انقدر غمگین و ناراحتم که نمیتونم از ناراحتی لحظه ای چشمهامو روی هم بذارم عزیزم.من دیشب شبکار بودم امروز واقعا وقت استراحت نداشتم.چند تا از همکارام هم عصر امدن خونه مون و تو با پسر اکرم دوستم که 15 روز از تو بزرگتره دعوات میشد ناگفته نماند دفعه قبل که ما رفتیم خونه شون اونم اسباب بازیهاشو نمیداد بازی کنی !امروز هم تو همون کارو کردی و من واقعا ناراحت بودم اما خوب میدونستم طبیعیست اما اون چیزی که اذیتم کرد کتک کاری شما دو نفر از اول تا اخر مهمونی بود !بعد از رفتن مهمانها من کنترل خودمو از دست دادم و ...منو ببخش امیر مهدی جان !منو ببخش که دعوات کردم و باهات انقدر تند حرف زدم .به خاطر تمام حرفهام منو ببخش.و تو توقع نداشتی و گریه کردی انقدر که خوابت برد وقتی بردمت سر جات بخوابونمت بیدار شدی و قهر بودی و مرتب گریه میکردی منم گریه افتادم اما اهسته و ازت خواستم موهامو مثل همیشه بگیری و شیر بخوری اما نه شیشه اتو گرفتی نه موهای منو!انقدر دلم سوخت که از خدا خواستم همون لحظه بمیرم.من تا ابد شرمنده تو ماه اسمونیم هستم عزیزم.ای کاش بزرگ میشدی و بهت کامل توضیح میدادکم که چقدر دعوا و کتک کاری بده .منو حلال کن پسر نازنینم .منو ببخش.

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
25 بهمن 91 19:41
آخی چه مامان مهربونی اینقده خودت رو عذا نده خوب ما هم آدممیم یه موقع هایی واقعا دیگه اعصابمون کم میاره

راستی مطلب رمزدارم چیز خواصی نیست نمونه اش تو ی وبلاگ هست فقط بعضی مامان ها میخوان تقویمشون الان دیده نشه


فدات بشم الهیییییییییی
مامان و بابا
28 بهمن 91 12:51
امیر مهدی چقدر شیطونی مان و بابا رو عزیت نکن
مامان و بابا
28 بهمن 91 12:53
علامه کوچولو
28 بهمن 91 16:23
سلام
مطمئن باشم نزدیش فقط دعوا بوده
اگه فقط دعوا بوده اشکال نداره بعضی وقتا لازمه
برو خصوصی