شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سلام دوستای گلم

1391/11/18 18:19
نویسنده : مامان سوده
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای گلم .یک چند وقتی به اتفاق امیر مهدی گلم و باباییش رفتیم بندر خونه عمو احمد و عمه فروغ .یک چند روزی هم اینترنتمون قطع بود و ...خلاصه کلی دلم برای همه دوستای گلم تنگ شده بود .همه تونو دوست دارمممممممممممممم و واییی کلی هم مطلب دارم برای نوشتن .با اجازه تون سر فرصت میام و مینویسم.فعلا خداحافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
18 بهمن 91 19:30
سلام عزیزم ممنون بابت تبریک تولد
تو این چند روزه که نبودید دلمون براتون تنگ شده بود خیلی دوستون داریم


سلام گلم من هم دوستتون دارم خیلی زیاد مخصوصا اروین قند عسلمو.
علامه كوچولو
19 بهمن 91 7:17
سلااااااااااااااااااااااااااااام
به به
هميشه به سفر
من هم انشاءالله فردا ميرم مشهد و به يادتم مادر


سلام عزیزم وایییییییی خوش به سعادتت التماس دعای فراوان
ني ني شكلك
20 بهمن 91 21:46
دوستت دارم اميرمهدي جون:


X





من
21 بهمن 91 11:00
مهر دل ما مدام تقدیم شما
عمری که شود به کام تقدیم شما
پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست
یک باغ گل یاس با سلام تقدیم شما


سلام دوست گرامی.شاد و پیروز باشید
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 بهمن 91 11:13
همیشه ب گردش گل من


قربونت برم