شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دوست

1391/11/5 16:42
نویسنده : مامان سوده
288 بازدید
اشتراک گذاری

به خیلیها میگیم “دوست”…

به هرکسی که بتوونیم باهاش بیشتر از یه سلام و یه حال و احوالپرسی ساده حرف بزنیم.

خیلی از این “دوست”ها، دوست نیستن.

همکارن، همکلاسین،فامیل دورن،همسایه ن، یه آشنان

”دوست” اونیه که باهاش رازهای مشترک داری.

اونیه که وقتی دلت گرفت اول از همه شمارهء اونو میگیری.

اونیه که برای قدم زدن انتخابش میکنی.

اونیه که جلوش لازم نیست به چیزی تظاهر کنی.

که اگه دلت گرفت بهش میگی “دلم گریه میخواد!”

اونیه که دستت رو میگیره و میگه “میفهمم”.

که نمیخواد براش توضیح واضحات بدی.

اونیه که سر زده خراب میشی سرش.

نمیگی شاید آمادگی نداشته باشه.

چون مهم نیست.

نه برای اون نه برای تو.

حتی اگر خونه ش خیلی کثیف باشه.

یا سرش خیلی شلوغ باشه.

چون همیشه برای تو وقت داره.

دوست اونیه که همیشه برات گزینهء اوله.

اونیه که بهت سرکوفت نمیزنه.

تحقیرت نمیکنه. بهت نمیخنده…

بقیه یا همکارن، یا همکلاسین، یا فامیل دورن، یا همسایه، یا یه آشنان

همهء اینا رو گفتم که بگم آدما عوض میشن

اما معیار دوستی عوض نمیشه.

برای همین یکی که تا دیروز برات “دوست” بود میشه یه خاطره یا یه همکلاسی قدیمی…

بعد اونی که سالها همکلاسی قدیمیت بود برات میشه “دوست”!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

marjan
5 بهمن 91 16:51
خیلی ممونم که به من سر زدین


مامان کوثری
5 بهمن 91 17:01
سلام عزیزم دارم روی کارتون همین الان کار میکنم فردا حتما وبم رو چک کنید تا فردا تمومش میکنم میگذارم


سلام گلم ممنونم
مامان ایدین
5 بهمن 91 17:37
متن فوق العاده بود به ما هم سر بزنید


ممنون حتما
آوازقو
5 بهمن 91 18:58
دوستی به معنی حضور درکنار فردی دیگر نیست،بلکه به معنی حضور در درون اوست.................


ناهیدمامان فاطمه گلی
5 بهمن 91 22:04
سلام خوبی عزیزم امیر مهدی خوبه؟
مطلب بسیار خوبی بودواقعآدوستی رو خوب توصیف کردیدممنون عزیزم امیر مهدی رو ببوسید


سلام گلم ممنون عزیزم[
فاطمه و فائزه( زویشا)
6 بهمن 91 2:10
امیر مهدی جون سلام...چه گل پسری هستی شما...
ما دو تا خواهری هستیم که دوست داریم بیشتر با فرشته هایی مث خودت دوست بشیم....
به ما هم سر بزن...با اجازه لینک کردیم...
تو هم لینکمون کن
دوستت داریم


سلام عزیزم ادرستو نذاشتی.
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 بهمن 91 15:43
عالی بود
ببینم حالا ما که دوریم و نمیتونیم یهو سرتون خراب شیم دوست حساب نمیشیم؟
شوخی کردم... تو آبجی منی سوده جونم
اینم مال امیر خاله


خدا مرگم بده شقایق جونم این حرفها چیه خواهر گلم.ارشان نفسمو ببوس.
علامه كوچولو
7 بهمن 91 11:23
به زودي سرتون خراب ميشيم


واییییییییییی خراب که هیچی تو اگه اوار هم بشی من خوشحال میشم !!!
ریحانه مامان نیایش
9 بهمن 91 12:49
دلت از دوستهای قدیمت گرفته سوده جونم ولی مطلبت خیلی خوب بود خوشمان آمد میبوسمت شما هم امیر جان رو ببوس


قربونت برم عزیزمییییییییییی