شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

مهمانی و درد دست امیر مهدی گلم

1391/11/2 2:20
نویسنده : مامان سوده
401 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام ماه اسمونم!امیر گلم امشب رفتیم خونه مامان بابایی و هر چی میخواستی با پسر عمه نجمه بازی کنی اون میترسید و نمیامد بازی .تقصیری هم نداره اخه اون مثل تومهد کودک نمیره و زیاد اجتماعی نیست بالاخره من با هر بدبختی بود شما دو تا رو کنار هم نشوندم و چند تا عکس ازتون گرفتم اما ناگهان امیر محمد بی هیچ دلیلی دستت رو گاز گرفت که درست روی استخوان انگشتت بود و انقدر گریه کردی که ضعف رفتی...الهی مامان برات بمیره بغلت کردم و بوسیدمت و گفتم طوری نیست باهات شوخی کرد اما تو قبول نمیکردی و میگفتی که درد میکنه میسولو(میسوزه)گفتم مامانی بریم چسب بخریم چسب بزنم روش و همونطور که گریه میکردی گفتی باشه و لباسهاتو هم پوشیدی تا بریم .اما امیر محمد یک کلمه خیلی خیلی بد یاد گرفته بود که مرتب تکرار میکرد و من خجالت میکشم بنویسمش توی دلم دعا میکردم تو اون حرف زشتو یاد نگیری عزیزم .اخه دهنت پاکه و من نمیخوام حرفهای بد ازش بیرون بیاد گل قشنگم.خلاصه وقت رفتن من گفتم امیر مهدی برو امیر محمدو ببوس اشتی کنین و تو هم انقدر مهربون و خوش قلبی که رفتی بوسیدیش و گفتی دوستت دارم!!!گفتم امیر محمد تو هم امیر مهدی رو ببوس و بالاخره اشتیتون دادم.وایییییییییی!!!!!!!!!!چقدر کنترل چند تا بچه با هم سخته .اما خداییش خیلی دلم برات سوخت چون دستت کبود شده و تا وقتی که میخوابیدی مرتب گریه کردی و گفتی درد میکنه.و اما چند تا عکسی که گرفتمو در ادامه مطلب گذاشتم.دوستت دارم عشق و امیدم.

 

 

 

 

 

 

قربون پسر با محبتم برم الهیییییییییییییی!!!!!!!

 

 

 

انشالله همیشه شاد باشی گلم .عاشق پسر با ادب و عزیزم هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خوشبخت باشید
2 بهمن 91 2:17
سلام لحظه های با آرامش رو بهتون تبریک میگم فروشگاه پرسل اولین فروشگاهی هست که 20 درصد تخفیف خورده محصولاتش تاالان 800 وبلاگ از سرویس نی نی بلاگ از ما خرید کردند که پر فروش ترین محصول فرم دهنده مو بوده شما می تونید به آدرس زیر برید برای تماشای محصول http://persell.marketfa.biz/prod-103.html منتظرتون هستم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
2 بهمن 91 14:40
فدااااااااااااااااااااااااااااااااش ماشالله والا با این همه ادب وشیرین کاریش باید وان یکاد خوند اسفند هم یادت نره عزیزم می بوسمت یه عالمه قربون انگشتت چطور دلش اومد انگشت پسر خوشگنمو گاز بگیره قربونت برم خاله چقدر گریه کردی



خدا نکنه گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
2 بهمن 91 14:41
راستی عکسا خوب بود ماشالله هنوز ماهترشده




شقایق(مامان محمد ارشان)
3 بهمن 91 14:31
الهی من قلبون دستت بلم خاله که انقدر مهربونو مظلومی...................
گل خاله نذار دیگه گازت بگیره زودی فرار کن برو پیش مامان سوده
ولی خدائیش شیطنت از چهره دوستت میباره ها خاله


فدات بشم خاله مهربونم ارشان گلمو ببوس.اره واقعا اتیش پاره است!!!!!
علامه کوچولو
4 بهمن 91 17:37
چطوری دلش اومد
فداش بشم که اینقده مهربون و رئوفه
روز به روز ماشاءالله نازتر میشه


فدات بشم منننننننننننننننن!!!!!ماشاالله به جون خودت و پسر گلت .