شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تزیین تنگ ماهی با اسباب بازیهای عشق مامان!!!!

1391/11/1 17:37
نویسنده : مامان سوده
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق و امیدم!!!عکس بالا تصویر هنرنمایی مامان سوده است .وایییییییییییییی!!!!خیلی دوستش دارمممممم!!!دیروز که خونه رو تمیز کردم دیدم تنگ خالی رو ناهار خوری کثیف شده بعد از اینکه خوب شستمش خاک شنی هاشو ریختم توش تا پف کردند و بعد دو تا از درخت ها و دو تا قو از اسباب بازی های شما رو کش رفتممم!!!خجالتو عشقولانه تنگو تزیین کردم و برای اینکه از چشمان تیز بینت مخفی بماند گذاشتم رو اپن اشپزخانه.اما امدی و گفتی :مامان توتو بده!!!!وایییییییییییییییییییی!!!!!مردم از خنده!!!!و برای اینکه حدس میزنم به علت بهانه گیری دوامی نداشته باشه ازش عکس گرفتم .عکسهای دیگه ای از جهات گوناگون.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 19:07
سلام سوده جان. فدای شما.
بسیار هم زیبا هست. الان می زارمش تو قسمت تزیینات. اهنگ وبلاگتون هم جالبه. دانلودش کردم تا برای دوستان بزارمش.
در مورد خامه همون خامه صبحانه رو می تونید با شکلات اب شده قاطی کنید و برای تزیین روی کیک استفاده کنید. اگه هم دوست ندارید شکلات قاطیش باشه وقتی کیک سرد شد با خامه صبحانه تزیینش کن. نیازی به درست کردن خامه نیست. همون خامه صبحانه


سلام کلم قربونت برم الهی.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 19:08
در مورد قطع و وصل اهنگ هم باید صبر کنی تا کاملا لود بشه یا می تونی برای خودت دانلود کنی


چشم عزیزم
عاطفه
1 بهمن 91 19:51
معذرتتتتتتتتتتت 8085
مامان دخملی ها
1 بهمن 91 23:01
ماشالله مامانی هنرمند خیلی خوشگل شده سوده جون
امیر مهدی رو ببوس





شقایق(مامان محمد ارشان)
3 بهمن 91 14:27
وای سوده جون خیلی خوشگله
نذار خراب بشه
حداقل تا عید نگهش دار که ماهی عیدو توش بندازی


عزیزم مطمین باش تا عید امیر کلکشو میکنههه!!!!
علامه کوچولو
4 بهمن 91 17:35
باباااااااااااااااااااااا هنرمند
خیلی قشنگ شده
اومدی برام بیارش


تو دعوتم کن من اکواریوم میارم برات!!!!