شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اولین برف

1391/10/7 17:35
نویسنده : مامان سوده
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پسر نازنینمم.یک سلام گرم توی این روز برفی سرد به پسر خوشگلم.بالاخره اولین برف امسال بارید و وقت برف بازی مامان و بابا تو ترسیدی و شروع به گریه کردی الهی بمیرم مامانی که هر چی گفتیم شوخیه نه جدی گریه میکردی !ولی خودمونیم بابا عجب گلوله برف محکمی به چشم من زد هنوز درد میکنههه!!!تو بزرگ شدی از این کارها نکنی نفسم!!نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
8 دی 91 11:09
سلام مگه کدوم شهرین که تازه برف بارید؟
عاقا منم عاشق برف بازیم اما حیاط نداریم


سلام گلم ما هم حیاط نداریم وقتی محمد امد دنبالم بیمارستان من یک گلوله برف بردم تو ماشین پرت کردم بهش اون هم انتقام گرفت و وقتی ربسیدیم خونه از توی مجتمع یک گلوله نه چند تا درست کرد اورد خونه پرت کرد به من بی پناهههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و درست خورد تو چشممممممممم!!!!این هم از بابایی امیر مهدی و کارهاششششششش!!!!!!
مامان آروین
8 دی 91 20:57
مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی
Arsham
9 دی 91 7:22
هلو علیکم سوده سیستری خوش ب حالتون ک برف بازی کردین..منم دلم برف واستتت
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 دی 91 11:23
الهی قربونت برم انقدر دل نازکی خاله جونی
علامه كوچولو
9 دی 91 12:45
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نگفتي كدوم شهرين؟


عزیزم ما ساکن کرمانیم