شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تیغ یا ناخن؟!!!

1391/10/5 12:58
نویسنده : مامان سوده
462 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام به روی ماهت نفشمممم!عزیزدلم امروز داشتی ماهی میخوردی من با اینکه قبلا کنترلش کرده بودم و تیغ نداشت اما یک تیغ کوچک از چشمم افتاده بود و دیدم یک تیغو از دهنت در اوردی و گفتی :مامان ناخن!!!!!!!!!!!!!!!!!قهقهه

و اما از پیشرفت جدید :سه تا کلمه را میتونی بخونی :"اب"بابا"مامان" و کلمه "نان"رو هم دارم باهات تمرین میکنم عزیزم .انشالله پله های ترقی رو تند تند بالا بری عزیزترینم.

عاشقتم یک دنیاو میبوسمت یک دنیا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه كوچولو
6 دی 91 8:17
خووووووووووووو مامان جون چرا ناخن ماهي ها رو خوب نميگيري
هيچي ديگه فردا پس فرداست بياد بگه وبم رو بدين خودم بنويسم
منم ميبوسمش دو دنيا:
الي بي نهايت*

:

شقایق(مامان محمد ارشان)
6 دی 91 11:02
ای وللللللللللللللللللللل پسر باهوش
خاله جونی زودی همه کلماتو یاد بگیر





علامه کوچولو
6 دی 91 21:26

نظرتونو اشتباهی حذف کردم



علامه کوچولو
7 دی 91 15:53
:
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون